Propašću Magme na tržištu igračaka otvorio se cijeli segment brendova koje je ta kompanija zastupala pa su i ostali distributeri vidjeli priliku za preuzimanje Magminog kolača. Tako je Prodis u travnju je potpisao ugovor o suradnji s jednim od vodećih svjetskih proizvođača igračaka, kompanijom Hasbro, Orbico je u fazi preuzimanja brenda Tomy, a priliku za preuzimanje Magminih brendova iskoristiti će i One2play. Među brendovima koji su se prije mogli kupiti u Magminim Turbo limač trgovinama najveći i najpoznatiji je Hasbro. Riječ je kompaniji koja je vlasnik igara poput Monopolyja, Scrabblea, Pictionarya, Trivial Pursuita, Rizika i Clueda te brojnih popularnih igračaka.
Još šira mreža
“U našem poslovanju namjera nam je imati snažan portfelj proizvoda kojima možemo kvalitetno konkurirati na hrvatskom tržištu. To nema veze s poslovanjem drugih kompanija, nego se bazira na našoj vlastitoj procjeni o mogućoj poslovnoj prilici”, ističe Milivoj Librenjak, direktor Prodisa. Dodaje da kupci njihove igre mogu kupiti u svim vodećim trgovačkim lancima, a ne isključuje uvođenje drugih Magminih brendova. “Nismo skloni poslovnoj suradnji ako nismo uvjereni da možemo pružiti kvalitetnu uslugu i servis kompanijama vlasnicama brenda. Ovdje prije svega mislim na distributivne kanale koje pokrivamo i u kojima Prodis djeluje u Hrvatskoj. Ako bude adekvatnih poslovnih prilika, rado ćemo ih razmotriti”, ističe Librenjak čija tvrtka, u segmentu igračaka poslovno surađuje i sa kompanijama poput Lega i Walt Disneya. “Orbico je u fazi preuzimanja distribucije brenda Tomy kojeg je u prijašnjim godinama zastupalo društvo Magma. Početak distribucije Tomyja je predvideno u slijedećih 60 dana”, potvrdio nam je i Tihomir Prangovski, voditelj asortimana igračaka u Orbico grupi no nije želio otkriti planiraju li preuzeti još koji od Magminih brendova. No s obzirom da i u Hrvatskoj i u regiji Orbico surađuje sa svim ključnim kupcima među koje spadaju organizirani internacionalni i domaći lanci hipermarketa, specijalizirani dućani za igračke, drogerije, benzinske te kiosci, Magmin bivši portfelj zasigurno će dobiti širok doseg. Inače, stanje na tržištu igračaka u Hrvatskoj nema najblistaviju perspektivu. Kako nam otkrivaju naši sugovornici, određeni pokazatelji govore da je tržišite imalo pad u ovoj kategoriji u posljednjih godina za otprilike 15 do 20 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu