Već 11 godina 'hoda' hrvatskim tržištem, a unazad nekoliko godina je i lider u prodaji obuće u našoj zemlji, s rastućim rezultatima (u 2016., prema Poslovnoj Hrvatskoj, s prihodima od 255.965.795 kuna i neto dobiti od 27.205.101 kuna), koji su i bili impresivni.
Njihove cipele hrvatski građani vole, kupuju ih godišnje više od milijun i pol komada, a tvrtku cijene i njeni radnici, jer je upravo Deichmann Hrvatska, dio njemačkoga lanca trgovina obućom, prema izboru portala Moj posao proglašen najboljim velikim poslodavcem u 2017. godini. O odnosu prema zaposlenicima te njihovim radnim kvalitetama i vještinama, stanju hrvatske maloprodaje obuće i perspektivi branše, kao i novim koracima u ovoj godini, a koji će u pogledu nekih usluga biti i značajan iskorak, razgovaramo s Borisom Kopičem, direktorom Deichmanna za Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju i BiH. On je u kompaniji od 2006., pokrenuo je trgovinu u Sloveniji te 2009. u Hrvatskoj, 2001. u Srbiji i 2013. u BiH.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ugovor sa portalom Moj Posao garantira ti nagradu poslodavca godine
11 godina na tržištu, a kvaliteta proizvoda nikakva. Hrvatima se stvarno može svašta prodati.
kod nas moze uspjeti samo trgovina koju strukture ne mogu sprijeciti u razvoju.
proizvodnja ili nesto slicno-nikako!
Uključite se u raspravu