Preuzeli pogon, ali žele nastaviti s Atlanticom i puniti mineralnu za Lidl

Autor: Suzana Varošanec , 29. lipanj 2022. u 10:49
S Atlanticom Emila Tedeschija srpska tvrtka, ističu, surađuje već desetak godina/M. Šabić/PIXSELL

Tvrtka Mirka Cvetinovića novi je vlasnik proizvodne lokacije Palanački kiseljak gdje se pune Cockta i Karađorđe.

Vik Pro Univerzal u vlasništvu srpskog poduzetnika Mirka Cvetinovića, tvrtka s dugogodišnjim iskustvom u segmentu voda i bezalkoholnih napitaka, mada dosad primarno na području trgovine, preuzela je od Atlantic Grupe proizvodnu lokaciju Palanački kiseljak.

To znači da je Vik Pro Univerzal novi vlasnik proizvodnih pogona koji se nalaze u blizini Smederevske Palanke u Srbiji. Prema izvorima preuzimatelja, s Atlanticom surađuju zadnjih 10-ak godina, no po prvi put ovom akvizicijom ulaze u djelatnost proizvodnje.

Planirano širenje
Značajan oslonac za njihov proizvodni start predstavlja upravo planirani nastavak suradnje s Atlanticom.

Naime, na lokaciji se primarno proizvode i pune proizvodi za Atlanticov brend Cockta te s ovim aktivnostima novi vlasnik pogona nastavlja u uslužnom obliku prema kupoprodajnom ugovoru. Istodobno se u malom volumenu ondje puni i prirodna mineralana voda Karađorđe, tradicionalni brend mineralne vode na tržištu Srbije.

Vrijednost transakcije je poslovna tajna, ali ne i planovi u poslovanju novoga vlasnika. Atlantic je objavio na Zagrebačkoj burzi da Vik Pro Univerzal nastavlja strateški razvoj poslovanja na ovoj proizvodnoj lokaciji, dok direktorica tvrtke Maja Cvetinović najavljuje predstojeći investicijski ciklus.

“U sljedećoj godini planiramo ulaganje u širenje proizvodnih kapaciteta, što će rezultirati i s novim zapošljavanjem”, izjavila je Cvetinović.

Na tržištu mineralne vode u Srbiji, prema našoj sugovornici, postoji prostor za njihove razvojne aktivnosti na novom brendu. U prvoj fazi, nakon preuzimanja proizvodnog pogona Palanački Kiseljak, uz nastavak suradnje s Atlanticom, otkriva da je u planu i suradnja s Lidlom.

“Jedak krak našeg poslovanja bazirat će se na suradnji s Lidlom. Za njihovu robnu marku punit će se mineralna voda”, navodi direktorica.

Iznos najavljene investicije u predstojeći razvoj brenda mineralne vode Karađorđe, Cvetinović nije željela otkriti, ali istaknula je važnost tradicije u proizvodnji koja datira iz 18. stoljeća, te u širem kontekstu očekivanja glede procvata tamošnjeg lječilišta s izvorima mineralne vode.

Sama tvornica izgrađena je 1960-ih godina. U sustav Atlantica pogoni su ušli kroz preuzimanje Droge Kolinske. Kupoprodajnim ugovorom obuhvaćena je sva imovina na lokaciji, kao i brend mineralne vode Karađorđe.

Proces dezinvestiranja
Novi vlasnik preuzima i zaposlenike u Palanačkom kiseljaku, njih 60. Transakcija je dio Atlanticovog procesa dezinvestiranja manjih i non-core djelatnosti u skladu s njihovom korporativnom strategijom.

Komentirajte prvi

New Report

Close