Željka Fičko, direktorica je tvrtke SDA Croatia koja je u stopostotnom je vlasništvu Société de Distribution Aéroportuaire (SDA) Francuska koja je zajednički poslovni pothvat međunarodnih kompanija Lagardere Travel Retail te Aéroports de Paris,a u Hrvatskoj posluje od srpnja prošle godine. Lagard?re Travel Retail globalno je poznat po svojim duty free brendovima Aelia Duty Free i Buy Paris Duty Free/Collection i uz ukupan promet u vrijednosti od 3,5 milijardi eura vodeći je globalni igrač u putničkoj maloprodaji.
Kakve rezultate bilježite od dolaska u Hrvatsku? Na što ste od toga posebno ponosni i zašto?
Ulaskom tvrtke SDA u zagrebačku zračnu luku bilježimo odlične rezultate. Već smo u prvoj godini poslovanja promet trgovine Aelia Duty Free povećali za 22 % u odnosu na 2014., a ovu ćemo godinu završiti s porastom od gotovo 20 %. To je značajno više od rasta putnika pa je jasno da su naši dobri rezultati posljedica promjena i niza inovacija koje smo uveli u poslovanje. Proširili smo ponudu hrvatskih proizvoda i povećali njihovu prodaju za 100 %, a na što smo iznimno ponosni. Također smo osigurali dolazak ekskluzivnih brendova, većinom u parfumerijskom dijelu njege za lice, dekorativne kozmetike, ali i parfemskih brendova koji se nisu mogli kupiti na hrvatskom tržištu. Nadalje, osigurali smo domaćim putnicima novu uslugu Shop&Collect, kojom omogućujemo da kupljene proizvode pokupe kada se vrate u Zagreb i koja je naišla na iznimno dobar odjek. Od razdoblja preuzimanja trgovine implementirali smo certificirani program usluge kupcima pod nazivom OSCAR, koji predstavlja otvorenost prema kupcima, vrhunsku uslugu i postizanje maksimalnoga zadovoljstva kupljenim proizvodima povezujući znanje i sofisticiran način pružanja usluge, a sve nas to diferencira u odnosu na ostale.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dajte molim vas promijenite ovo “zraćne” u naslovu. Baš me bode u oči. Piše se “zračne”. Malo je sramota za poslovne novine da pravi takvu grešku koja bi trebali znati svi koji su završili 4 razreda osnovne.
Uključite se u raspravu