Prema ocjenama 350 telekoma: Infobip proglešen najboljim na svijetu u jednom segmentu poslovanja

Autor: Poslovni.hr/Hina , 30. svibanj 2019. u 13:26
Foto: Dusko Marusic/PIXSELL

Samo u 2018. njihove usluge i servise je koristilo dvije trećine svjetske populacije ili oko 4,7 milijardi ljudi, a ukupno surađuju sa više od 300 tisuća klijenata u svijetu

Jedna od vodećih IT tvrtki u Hrvatskoj Infobip proglašena je najboljim pružateljem aplikacijskih usluga A2P na svijetu prema ocjenama 350 telekoma iz svijeta i 265 vodećih kompanija u godišnjem izvještaju konzultantske kuće Roaming Consulting Company-ROCCO, izvijestili su u četvrtak iz Infobipa.

Slijedom takvih ocjena Infobipu je sinoć u Londonu na svečanosti ROCCO-a dodijeljena i nagrada "ROCCO Awards", što je ujedno i treća godina za redom da osvajaju prvo mjesto prema ocjenama mobilnih operatora, ali i prvi puta za A2P (application-to-person) usluge slijedom novog istraživanja u "Enterprise" kategoriji, u kojoj su vodeće svjetske kompanije iz različitih industrijskih sektora ocjenjivali pružatelje tih usluga.

Kompanija ROCCO od 2012. provodi neovisna ispitivanja tržišta pružatelja usluga mobilnim operaterima, mrežne opreme, povezivosti, poslovnih modela i kvalitete usluge, te se njihovi, kako navode iz Infobipa, izvještaji smatraju jednim od najvažnijih pokazatelja top pružatelja usluga na globalnom telekomunikacijskom tržištu.

"Naši glavni konkurenti velike su kompanije sa sjedištem u Silicijskoj dolini, ali nas to ne obeshrabruje u namjeri da radimo velike stvari. Zato nam je iznimna čast što smo primili ovo priznanje temeljeno na ocjenama vodećih svjetskih kompanija i mobilnih operatora diljem svijeta", poručio je predsjednik Uprave Infobipa Silvio Kutić.

Važnim ističe i što je Infobip povezan s više od 600 operatora diljem svijeta, kao i što nastavljaju s poslovanjem s fokusom na korisničko iskustvo i kreiranje novih tehnoloških rješenja koje mijenjaju svijet komunikacija, a koja uključuju najmoderniju tehnologiju poput AI-a, IoT-a, RCS-a i dr.

Iz te tvrtke napominju i da u istraživanju ROCCO-a sudjeluju vodeći svjetski operatori i kompanije koji ocjenjuju pružatelje usluga u više od 35 kategorija, uz ostale i izvrsnost proizvoda i usluga, kvalitetu, tehničku stručnost, vrijednost za novac, kvalitetu Službe za korisnike, pouzdanost i transparentnost kompanije. Na ocjenu utječu i drugi pokazatelji poput koliko je kompanija inovativna i orijentirana prema potrebama korisnika, koliki joj je globalni doseg i kvaliteta lokalnog znanja i stručnosti.

Infobip je počeo raditi kao mala startup kompanija iz Vodnjana u Istri, a danas, nakon deset godina iskustva u industriji, globalno posluju i zapošljavaju više od 1600 ljudi kroz 62 ureda na šest kontinenata. Za takav uspjeh kažu da je zaslužna njihova komunikacijska platforma i usluge koje mogu doprijeti do gotovo 7 milijardi korisnika i stvari u više od 190 zemalja, čime se omogućava mobilna komunikacija poslovnih subjekata sa svojim korisnicima na svakom kanalu i uređaju, u svakom trenutku i bilo gdje u svijetu.

Samo u 2018. njihove usluge i servise je koristilo dvije trećine svjetske populacije ili oko 4,7 milijardi ljudi, a ukupno surađuju sa više od 300 tisuća klijenata u svijetu, od najvećih chat aplikacijama poput WhatsAppa, Vibera i Telegrama do brendova poput Virgin Megastorea, Strave, Ubera, Zendeska, Taxifya i drugih.

Komentirajte prvi

New Report

Close