ZAGREB Podravka je javnosti u četvrtak prvi put predstavila novi izgled boce i etikete Studene, prve izvorske vode koja se pojavila na hrvatskom tržištu. Najnoviji izgled zasnovan je na grafičkom elementu plavih točaka koje simboliziraju dinamičnost marke. Novi slogan oglasne kampanje glasi – studeniziraj se! Studena je druga izvorska voda po tržišnom udjelu, a na cjeloviti rebranding Podravka se odlučila kako bi je pokušala vratiti na poziciju na kojoj je bila 1999. godine. U projekt je utrošeno više od 15 milijuna kuna.
ZAGREB Podravka je javnosti u četvrtak prvi put predstavila novi izgled boce i etikete Studene, prve izvorske vode koja se pojavila na hrvatskom tržištu. Najnoviji izgled zasnovan je na grafičkom elementu plavih točaka koje simboliziraju dinamičnost marke. Novi slogan oglasne kampanje glasi – studeniziraj se! Studena je druga izvorska voda po tržišnom udjelu, a na cjeloviti rebranding Podravka se odlučila kako bi je pokušala vratiti na poziciju na kojoj je bila 1999. godine. U projekt je utrošeno više od 15 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu