Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Predstavljena Podravkina rebrandirana voda Studena

Autor: Snježana Vujisić-Sardelić
11. travanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

ZAGREB Podravka je javnosti u četvrtak prvi put predstavila novi izgled boce i etikete Studene, prve izvorske vode koja se pojavila na hrvatskom tržištu. Najnoviji izgled zasnovan je na grafičkom elementu plavih točaka koje simboliziraju dinamičnost marke. Novi slogan oglasne kampanje glasi – studeniziraj se! Studena je druga izvorska voda po tržišnom udjelu, a na cjeloviti rebranding Podravka se odlučila kako bi je pokušala vratiti na poziciju na kojoj je bila 1999. godine. U projekt je utrošeno više od 15 milijuna kuna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

ZAGREB Podravka je javnosti u četvrtak prvi put predstavila novi izgled boce i etikete Studene, prve izvorske vode koja se pojavila na hrvatskom tržištu. Najnoviji izgled zasnovan je na grafičkom elementu plavih točaka koje simboliziraju dinamičnost marke. Novi slogan oglasne kampanje glasi – studeniziraj se! Studena je druga izvorska voda po tržišnom udjelu, a na cjeloviti rebranding Podravka se odlučila kako bi je pokušala vratiti na poziciju na kojoj je bila 1999. godine. U projekt je utrošeno više od 15 milijuna kuna.

Autor: Snježana Vujisić-Sardelić
11. travanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close