CRM kontaktni centar predstavlja jedinstvenu cloud aplikaciju koja kombinira najbolje od call centra i Microsoft Dynamics CRM-a koji korisniku omogućava prikupljanje i analizu velikih količina podataka iz svih komunikacijskih kanala. Te informacije su „krvna slika“ klijenata tvrtke i služe optimizaciji korisničke podrške, odnosa s kupcima te doprinose unaprjeđenju prodajnih i marketinških aktivnosti unutar tvrtke. Ovo inovativno rješenje, od sada svojim korisnicima, pruža Vipnet. A sve njegove prednosti, koje doprinose uspješnijem poslovanju, predstavio nam je Željko Bak, direktor odjela za upravljanje proizvodima i uređajima iz Vipneta.
Po čemu se CRM kontaktni centar razlikuje od drugih call centar rješenja na tržištu?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu