Poslovni dnevnik besplatan za studente

Autor: Poslovni.hr , 25. studeni 2010. u 22:00

Partneri u projektu su T-Com, Hrvatska pošta, Janaf, Erste, ZG Montaža, Credos, Školska knjiga i Ina

Kako bismo hrvatskim studentima pružili najsvježije informacije o ekonomiji, financijama i drugim aktualnim događajima u zemlji i svijetu, Poslovni dnevnik je zajedno sa partnerima prošle godine pokrenuo distribuciju našega dnevnog lista na hrvatske visokoškolske institucije. Zahvaljujući T-Comu, Hrvatskoj pošti, Janafu, Erste banci, ZG Montaži, Credosu, Školskoj knjizi i Ini, studenti mogu svakodnevno pročitati svoj primjerak omiljenih poslovnih dnevnih novina na čak devet fakulteta te u dvije sveučilišne knjižnice u Zagrebu i u Rijeci.

Ponedjeljak najtraženiji
Navedene tvrtke godišnjim ili polugodišnjim ugovorima omogućavaju distribuciju i podjelu 750 primjeraka Poslovnog dnevnika na fakultetima. Osim na zagrebačkom i riječkom ekonomskom fakultetu Poslovni dnevnik mogu čitati i studenti Medicinskog, Prometnog, Strojarskog, Rudarsko-geološko-naftnog fakulteta i Fakulteta kemijskog inženjerstva i tehnologije u Zagrebu, te Pomorskog i Tehničkog fakulteta u Rijeci. Također osim u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu besplatan primjerak Poslovnog dnevnika može se dobiti i u Sveučilišnoj knjižnici u Rijeci.“Za Poslovnim dnevnikom među studentima vlada veliko zanimanje jer je jedan od najrelevantnijih izvora recentnih informacija o događanjima u poslovnom svijetu, posebno u Hrvatskoj i regiji. Dodatno tome u prilog govori činjenica da se već tijekom jutra najčešće sve raspoložive količine ”razgrabe“ među studentima na fakultetu. Posebno je to slučaj ponedjeljkom, a pretpostavljam da je to zbog sažetka New York Timesa”, kazala je prodekanica za nastavu, studente i upravljanje kvalitetom na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu Sanda Rašić. Mislav Ante Omazić s katedre za organizaciju i menadžment s istog fakulteta posebno ističe važnost čitanja dnevnih novina poslovne tematike. “Ekonomija, a posebno poslovna ekonomija, izuzetno je dinamično područje u kojem ne postoji status quo, već je svako tržište u stalnom gibanju i pod utjecajem mnogih čimbenika te mu se poduzeća svih veličina trebaju stalno prilagođavati. To su područja u kojima znanja relativno brzo zastarijevaju i kako bi studenti ostali u doticaju s recentni razvojima te bili konkurentni na tržištu radne snage, oni već u ovoj fazi svoga profesionalnog razvoja moraju steći naviku stalnog ulaganja u sebe”, kazao je Omazić.

Izvor saznanja
“Poslovni dnevnik predstavlja, osobito za studente ekonomije, vrijedan izvor saznanja o poslovnom svijetu. Članci u Poslovnom dnevniku mogu predstavljati povod za usmjeravanje studentskih istraživanja u određenom smjeru, osobito prilikom pripreme diplomskih i završnih radova te seminarskih radova. Dnevni tisak i inače je koristan izvor svježih informacija koji nadopunjuje uobičajene popise literature, tim više što se te informacije tiču domaćega gospodarstva i koje studenti mogu čitati na hrvatskom jeziku”, kazala je prodekanica Marija Kaštelan-Mrak s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, dodavši kako među studentima vlada veliko zanimanje za Poslovnim dnevnikom, a dokaz za to je činjenica da novine nestanu još tijekom jutra. Prodekan za preddiplomski studij Saša Žiković sa Ekonomskog fakulteta u Rijeci ističe da u izobrazbi budućih stručnjaka ekonomije, ali i drugih struka nastava nije dovoljna. “Na nastavi studenti dobivaju snažnu teorijsku podlogu i mnogobrojne praktične primjere, ali naravno da svakodnevna, aktualna događanja iz područja njihova interesa znatno pridonose njihovu jednostavnijem razumijevanju. Usto studenti mogu pratiti poslovna događanja gotovo u realnom vremenu, što uvelike pridonosi razumijevanju studentskoga gradiva te zanimljivijim i aktualnijim diskusijama i pitanjima”, objasnio je Žiković. Sličnog je mišljenja i Branimir Barišić, prodekan Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. “Smatram da svakako treba poticati čitanje dnevnih novina radi bolje informiranosti naših studenata, a za to su posebno bitne novine financijske i poslovne tematike jer su naši studenti budući poslovni ljudi i menadžeri pa im je svako predznanje tih područja dobrodošlo”, rekao je Barišić.

Svježe informacije
Mirjana Smolčić, koja je netom diplomirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, pohvalila je inicijativu distribucije Poslovnog dnevnika na hrvatske fakultete, posebice Ekonomiju. “Poslovni dnevnik je odlično štivo za sve koje zanima biznis jer nudi dobar pregled aktualnih zbivanja u gospodarstvu u Hrvatskoj i u svijetu. Uz fakultetsko gradivo bitno je pratiti trendove u svjetskoj ekonomiji jer će nam to pružiti komplementarnije znanje i veću konkurentnost na tržištu rada”, rekla je Smolčić. I Dubravko Kušević, student treće godine zagrebačkoga Ekonomskog fakulteta, svakodnevno dolazi po svoju dozu svježih informacija iz svijeta biznisa. “Otkad se Poslovni dnevnik pojavio na fakultetu, i k tome je besplatan, redovno ga čitam. Sviđa mi se jer je većina tema u Poslovnom vezana uz ono što me zanima, ekonomiju, i zato mi je draži od drugih dnevnih novina. Komparativnu prednost čitanja Poslovnog dnevnika primjećujem i na fakultetu jer na predavanjima mogu prepoznati i detektirati neke sadašnje trendove s gradivom koje treba svladati”, zaključio je Kušević.

Komentirajte prvi

New Report

Close