Poslovanje većine turističkih tvrtki u Hrvatskoj u 2011. godini bilo je znatno uspješnije nego godinu prije, u kojoj je recesija usporila sva turistička kretanja na globalnom planu. Stoga je većina tvrtki na ljestvici vodećih 50, koju je izradila Financijska agencija (Fina), zabilježila veći prihod, uz manje ili više uspješan rast dobiti. Kristian Šustar, predsjednik Hrvatske udruge poslodavaca u hotelijerstvu navodi nekoliko ključnih razloga zbog kojih se 2011. pokazala izuzetno uspješnom turističkom godinom. "Prošle godine imali smo idealan raspored praznika, Uskrs u travnju s većinom praznika na našim relevantnim tržištima početkom i tijekom lipnja tako da je lipanj bio izvanredan. Tome se pridružilo odlično vrijeme, što je vrlo važno zbog strukture naše turističke ponude koja je usko vezana uz sunce i more slijedom čega se 'ljeto' znatno produžilo. Također s globalnog aspekta velik utjecaj na rezultate imala je lanjska eksplozija ranog bukinga uzrokovanog naznakama stagnacije recesije u Europi u zadnjem kvartalu 2010. godine, odnosno pozitivnim tržišnim signalima. Naposljetku, iako smatram da arapsko proljeće i narušena razina sigurnosti u afričkim zemljama nije izravno utjecala na brojke u Hrvatskoj, to je svakako utjecalo na atmosferu i način promišljanja Hrvatske kao sigurne destinacije te destinacije koja je 'blizu'. Također uza sve to uloženi su napori Ministarstva turizma za privlačenje gostiju, što je također utjecalo na odlične rezultate", kaže Šustar.
Individualni gosti
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu