Izvršna direktorica Ureda za strategiju i unaprjeđenje poslovanja Hrvatske pošte Andreja Bekavac objašnjava koliko je ulaganje u edukaciju zaposlenika važno za uspješnost poslovanja, zašto je pokrenuta Akademija Hrvatske pošte, kako se Pošta priprema za digitalno doba i koja je uloga Digitalnog poštara u tome.
U poslovnoj strategiji Hrvatske pošte inovacije i digitalizacija zauzimaju centralnu poziciju. Na koji način osiguravate njihov razvoj i koje su vam dugoročne ideje u tom smjeru?
Korisnicima prva pomisao na Hrvatsku poštu znači poštanski ured, pismo i paket. Da bi ti pojmovi, ali i usluge koje pružamo bile suvremene i pratile tržišne trendove, iznimno je važno strateški razvijati poslovanje. Strategija Pošta2022. se, kao što ste sami zaključili, uvelike oslanja na inovacije i digitalizaciju, jer to i je tržišni smjer za većinu branši. Digital kao medij nije budućnost, on je sadašnjost i premda nam dugoročno 'nagriza' jedan dio posla, primjerice pisma, u drugom nam segmentu predstavlja potencijal rasta. Pošta je već neko vrijeme aktivna na području digitalnih usluga prije svega s našim servisom ePošta, a i u posljednje vrijeme s novom internetskom trgovinom Žuti klik te uvođenjem Digitalnog poštara. Upravo projektom Digitalni poštar stvaramo platformu za uspostavu šireg spektra digitalnih usluga na dostavi. Cilj je zadovoljiti želje digitalnog korisnika novog doba. Na takvim i sličnim projektima i uslugama rade prije svega naši interni timovi, a na što smo iznimno ponosni. Osim što znamo obavljati svoje temeljno poslovanje, imamo i brojna druga znanja kojima se sve više koristimo i u njih ulažemo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu