Inovativna hrvatska kampanja: Iskoristili Trumpov lik pa utrostručili posjećenost

Autor: Lucija Špiljak , 10. studeni 2020. u 07:59
Odlično tempirana kampanja portala za zapošljavanje Adorio zainteresirala je svjetske medije / PD

Braća Burazer u godinu dana broj korisnika podigla na 200.000.

Ovih dana oči cijelog svijeta bile su uprte u SAD gdje su se održavali izbori za američkog predsjednika, uz tijesnu “borbu” između Joea Bidena i Donalda Trumpa, koja je naposljetku, iako još neslužbeno, završila Bidenovom pobjedom. Završni tijek izbora popraćena je i kroz novu, duhovitu kampanju hrvatske online platforme za zapošljavanje Adorio i kreativne agencije Spellcaster, s likom predsjednika Trumpa koji s kutijom privatnih stvari napušta Bijelu kuću uz poruku “Got Fired?” (“Ostali ste bez posla?”). Tom prilikom razgovarali smo s osnivačima platforme Adorio.hr, braćom Danijelom i Josipom Burazerom. Povratne reakcije nakon kampanje su, kažu, jako pozitivne, a broj posjetitelja se prvog dana utrostručio.

Inovativna kampanja

“Tražili smo inovativnu kampanju koja dobro oslikava našu platformu. Cilj je bio napraviti modernu platformu za zapošljavanje pa smo zato razvili napredni pretraživač koji na internetu pretražuje oglase za posao. Oglasi na platformi su besplatni, cilj je imati najveći broj oglasa u Hrvatskoj te korisnicima omogućiti platformu na kojoj mogu pronaći sve oglase na jednom mjestu. Nudimo i informacije o poslodavcima, prosječne plaće, kao i vodič zanimanja u kojem zaposlenici pojedinih kompanija kroz video intervju predstavljaju svoje zanimanje u pet pitanja. Takav vodič zanimanja služi mladima kao edukativni sadržaj koji im može pomoći kod razvoja poslovne karijere”, objašnjavaju Danijel i Josip čija je želja bila da njihova platforma, koja je u pogon krenula prije dvije godine, postane vodeća za zapošljavanje u Hrvatskoj. Stoga su postupno počeli razvijati novi koncept pretraživanja oglasa za posao kojim bi se mogli odvojiti od drugih portala.

“Smatramo da ćemo takvim pristupom imati najvećih broj oglasa pa samim time i najveći broj korisnika, koji se u zadnjih godinu dana udvostručio i sada ih mjesečno imamo više od 200.000”, otkrivaju Danijel i Josip.

Nova tražilica

Za poslodavce su razvili novu tražilicu kandidata koja pretražuje kandidate na poslovnim društvenim mrežama, uz sveobuhvatnu analitiku tržišta rada. “Dosad smo samo odabranim poslodavcima predstavljali nove proizvode. Tražili smo od njih ‘feedback’ kako bismo saznali što još moramo unaprijediti. Sada smo gotovi s platformom i zato smo započeli s jakom kampanjom i prodajom”, objašnjavaju Burazeri čiji je cilj podići “awareness” portala, privući nove partnere, imati što više oglasa za posao i prijeći iz uloge izazivača na tržištu u lidera. “Razvijamo i vodič zanimanja jer želimo posjetiteljima ponuditi ekstra sadržaj i korisne informacije kod pretrage poslova. Ideja je organizirati više od 200 video intervjua”, kažu braća. Prema podacima s platforme, potražnja za radnom snagom je još je više od 20% niža nego u odnosu na prošlu godinu.

“Ulazimo u studeni i prosinac kada se potražnja za radnom snagom i normalnim vremenima smanji i to u studenom za 25% i prosincu 45%, tako da prema kraju godine vjerojatno nećemo moći napraviti dobar zaključak o oporavku tržišta rada. Ne bismo se trebali uplašiti ako sada u prosincu potražnja za radnom snagom značajno padne jer je to i prije koronakrize bilo pravilo. Za bolje procjene o tržištu rada ćemo morati čekati drugi tjedan u siječnju koji će biti ključan pokazatelj za oporavak”, navode dodajući da je broj nezaposlenih prema HZZ-u sada oko 154.000, a prema podacima koje Adorio ima, ne očekuju da će taj broj biti veći od 160.000 ako će se i dalje koristiti mjere o očuvanju radnih mjesta.

Komentirajte prvi

New Report

Close