Ovih dana oči cijelog svijeta bile su uprte u SAD gdje su se održavali izbori za američkog predsjednika, uz tijesnu “borbu” između Joea Bidena i Donalda Trumpa, koja je naposljetku, iako još neslužbeno, završila Bidenovom pobjedom. Završni tijek izbora popraćena je i kroz novu, duhovitu kampanju hrvatske online platforme za zapošljavanje Adorio i kreativne agencije Spellcaster, s likom predsjednika Trumpa koji s kutijom privatnih stvari napušta Bijelu kuću uz poruku “Got Fired?” (“Ostali ste bez posla?”). Tom prilikom razgovarali smo s osnivačima platforme Adorio.hr, braćom Danijelom i Josipom Burazerom. Povratne reakcije nakon kampanje su, kažu, jako pozitivne, a broj posjetitelja se prvog dana utrostručio.
Inovativna kampanja
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu