Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Poreč je bolji brend od Plave

Autor: Majda Žujo
27. listopad 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Hotelijerska tvrtka promijenila ime u Laguna Poreč

Hotelijerska tvrtka Plava laguna u potpunosti mijenja svoj imidž, a najvažnija je promjena imena brenda u Laguna Poreč te novi vizualni identitet kompanije. Resorti i kampovi ove grupe tako će se turistima predstavljati pod zajedničkim krovnim brendom Laguna Poreč, dok će korporativno ime tvrtke ostati nepromijenjeno.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Više od 80% gostiju prvo bira destinaciju, a tek potom smještaj u hotelu. Stoga se fokusiranjem i promicanjem destinacije povećava njezina prepoznatljivost što rezultira znatnim povećanjem broja dolazaka. Plava laguna je zato osvježila svoju arhitekturu brenda kako bi izgradila fokusiran i jasan vizualni identitet”, objasnio je Neven Staver, član Uprave Plave lagune na predstavljanju u četvrtak u Poreču.Osim osvježene arhitekture brenda Plava laguna kreće i u rekonstrukciju hotela Parentium, kojem će se povećati kategorizacija na 4+ zvjezdice, a sa 269 soba trebao bi biti hotel za cjelogodišnji rad i viši standard odmora. U svrhu formiranja urbanističke parcele hotela Parentium u srijedu je sklopljen ugovor s gradom Porečom koji je Plavoj laguni prodao 1788 kvadrata zemljišta po cijeni od 268.200 eura. U hotel Parentium uložen je dio od 189 milijuna kuna predviđenog budžeta za ovogodišnje investicije, a cijena rekonstrukcije još nije poznata iako su se početna predviđanja kretala oko 130 milijuna kuna. Staver je podsjetio i na financijsku stabilnost kompanije koja nema dugoročnih i kratkoročnih financijskih obveza pa može nesmetano planirati svoj razvoj i buduća ulaganja. Operativni prihodi u prvih devet mjeseci 2011. iznosili su 430 milijuna kuna, dok je u 2010. kompanija poslovala sa 153 milijuna kuna dobiti.

Hotelijerska tvrtka Plava laguna u potpunosti mijenja svoj imidž, a najvažnija je promjena imena brenda u Laguna Poreč te novi vizualni identitet kompanije. Resorti i kampovi ove grupe tako će se turistima predstavljati pod zajedničkim krovnim brendom Laguna Poreč, dok će korporativno ime tvrtke ostati nepromijenjeno.

“Više od 80% gostiju prvo bira destinaciju, a tek potom smještaj u hotelu. Stoga se fokusiranjem i promicanjem destinacije povećava njezina prepoznatljivost što rezultira znatnim povećanjem broja dolazaka. Plava laguna je zato osvježila svoju arhitekturu brenda kako bi izgradila fokusiran i jasan vizualni identitet”, objasnio je Neven Staver, član Uprave Plave lagune na predstavljanju u četvrtak u Poreču.Osim osvježene arhitekture brenda Plava laguna kreće i u rekonstrukciju hotela Parentium, kojem će se povećati kategorizacija na 4+ zvjezdice, a sa 269 soba trebao bi biti hotel za cjelogodišnji rad i viši standard odmora. U svrhu formiranja urbanističke parcele hotela Parentium u srijedu je sklopljen ugovor s gradom Porečom koji je Plavoj laguni prodao 1788 kvadrata zemljišta po cijeni od 268.200 eura. U hotel Parentium uložen je dio od 189 milijuna kuna predviđenog budžeta za ovogodišnje investicije, a cijena rekonstrukcije još nije poznata iako su se početna predviđanja kretala oko 130 milijuna kuna. Staver je podsjetio i na financijsku stabilnost kompanije koja nema dugoročnih i kratkoročnih financijskih obveza pa može nesmetano planirati svoj razvoj i buduća ulaganja. Operativni prihodi u prvih devet mjeseci 2011. iznosili su 430 milijuna kuna, dok je u 2010. kompanija poslovala sa 153 milijuna kuna dobiti.

Autor: Majda Žujo
27. listopad 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close