Sana delikatese iz Koprivnice tvrtka je koja se bavi upravljanjem brendom Sana, prodajom i svim aktivnostima koji su potrebne da novi proizvod zaživi i održi se na tržištu.
Direktorica Silvija Repić kaže da su u posao krenuli entuzijastički jer su i sami obožavatelji zdrave hrane. "Obožavali smo hummus i, iako je bio potpuno nepoznat na našem tržištu, vjerovali smo da ima potencijala da postane omiljeni namaz ljubitelja fine hrane. Naša strategija je od samog početka i dalje kroz razvoj novih proizvoda bila da želimo na tržište plasirati nove i drugačije proizvode koji su ukusni, izuzetne kvalitete i zdravih karakteristika", otkriva Repić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu