Prepoznavši veliki potencijal biznisa ribe, Podravka se odlučila za snažniji ulazak u navedenu kategoriju i kupila brend Eva.
Na tržištu Hrvatske i jugoistočne Europe brend Eva prisutan je već dugi niz godina, a integracijom u Podravkin sustav Eva je ojačala portfelj Podravkinih brendova i bit će nositelj razvoja buduće kategorije Ribe i ribljih proizvoda. Mnogobrojna provedena istraživanja potrošača pokazala su da Eva spada u sam vrh brendova po prepoznatljivosti, omiljenosti i korištenju sardinskih proizvoda u Hrvatskoj i na regionalnim tržištima. Eva riblji proizvodi odlikuju se vrhunskom kvalitetom, pripremaju se od najkvalitetnijih dijelova ribe, ne sadrže aditive i konzervanse, bogati su punovrijednim bjelančevinama i mineralima te sadrže višestruko nezasićene masne kiseline.
Vrijednost Eva proizvoda potvrđuju i nagrade Best Buy Award 2010. (dodjeljuje se proizvodima koji, prema mišljenju potrošača, imaju najbolji omjer cijene i kvalitete) te Qudal 2013/ 2014. (dodjeljuje se za vrhunsku kvalitetu proizvoda). Podravkin osnovni cilj s brendom Eva je postati vodeća kompanija u zadovoljavanju potreba potrošača u području ribljih konzervi i ostalih proizvoda od ribe na tržištima Hrvatske i jugoistočne Europe. Godišnje se proizvede preko 20 milijuna konzervi pod brendom Eva. Ulaskom u Podravku, Eva je na velika vrata ponovo ušla na tržište Hrvatske, ali i u zemlje jugoistočne i srednje Europe. Danas se Eva prodaje na više od 10 tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu