Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Podravka spremna proizvoditi i u Rusiji

Autor: Saša Paparella, Lidija Kiseljak/VL
08. veljača 2017. u 22:01
Podijeli članak —
Šef Uprave Podravke Zvonimir Mršić u Moskvi govori o odnosu tvrtke s Rusijom

Lanjska je godina bila rekordna – na ruskom je tržištu prodaja bila 55 posto veća u odnosu na godinu dana ranije, što je najveći rast unutar Podravka Grupe.

Podravka, vodeća hrvatska prehrambena kompanija obilježava  50 godina poslovanja na velikom tržištu Rusije. Povijest i rezultate poslovanja Podravke na ruskom tržištu, na konferenciji jučer u Moskvi  predstavili su Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke, članica Uprave Olivija Jakupec, potpredsjednik Podravke za Regiju Rusija i CIS Damir Perlok, direktorica predstavništva Podravke za tržište Rusije Marijana Mihalić-Balog te Jakov Despot, direktor HGK u Rusiji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Lider za začine i juhe
U okviru dogovora razmjene između tadašnjeg SSSR-a i Jugoslavije, 1967. na rusko su tržište zakoračili Vegeta, Podravka pileća juha s rezancima i goveđa juha s rezancima te brzo stekli povjerenje potrošača. Uskoro su stigle i ostale juhe u vrećici, juhe u kocki, dječja hrana, ajvar, proizvodi na bazi rajčice, smrznuto povrće, paštete. Danas su Podravkini proizvodi dostupni širom Ruske federacije – od Kalinjingrada do Dalekog istoka. Regija Rusija, ZND i Baltik u devet mjeseci 2016.  ostvarili su najveći rast unutar Podravka Grupe.  Ukupna prodaja Podravke (hrana i lijekovi) na ruskom tržištu u ovom razdoblju iznose 23,5 milijuna eura, što je 55,2 posto više u odnosu na 2015. Podravka je tijekom 2016.  prodala više od 30 milijuna komada proizvoda na tom tržištu.

Podravka, vodeća hrvatska prehrambena kompanija obilježava  50 godina poslovanja na velikom tržištu Rusije. Povijest i rezultate poslovanja Podravke na ruskom tržištu, na konferenciji jučer u Moskvi  predstavili su Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke, članica Uprave Olivija Jakupec, potpredsjednik Podravke za Regiju Rusija i CIS Damir Perlok, direktorica predstavništva Podravke za tržište Rusije Marijana Mihalić-Balog te Jakov Despot, direktor HGK u Rusiji.

Lider za začine i juhe
U okviru dogovora razmjene između tadašnjeg SSSR-a i Jugoslavije, 1967. na rusko su tržište zakoračili Vegeta, Podravka pileća juha s rezancima i goveđa juha s rezancima te brzo stekli povjerenje potrošača. Uskoro su stigle i ostale juhe u vrećici, juhe u kocki, dječja hrana, ajvar, proizvodi na bazi rajčice, smrznuto povrće, paštete. Danas su Podravkini proizvodi dostupni širom Ruske federacije – od Kalinjingrada do Dalekog istoka. Regija Rusija, ZND i Baltik u devet mjeseci 2016.  ostvarili su najveći rast unutar Podravka Grupe.  Ukupna prodaja Podravke (hrana i lijekovi) na ruskom tržištu u ovom razdoblju iznose 23,5 milijuna eura, što je 55,2 posto više u odnosu na 2015. Podravka je tijekom 2016.  prodala više od 30 milijuna komada proizvoda na tom tržištu.

 

30 milijuna

komada proizvoda prodala je Podravka u Rusiji u 2016.

"Tijekom posljednjih pet godina imamo kontinuirani trend rasta koji je došao do izražaja s osnivanjem vlastitog poduzeća u 2014. kada smo počeli potpisivati direktne ugovore s maloprodajnim lancima i distributerima, što nam je omogućilo i širenje asortimana i penetraciju u sve dijelove Ruske federacije. Udvostručili smo rast na ruskom tržištu unatoč sankcijama, devalvaciji rublje i drugim nepovoljnim okolnostima", rekao je Damir Perlok.

Podravka  je lider i u dijelu univerzalnih začina i juha u vrećici za kuhanje te predvodnik trendova u stvaranju prehrambenih proizvoda. Koprivnička je tvrtka među tri vodeće kompanije u odnosu na konkurenciju u Rusiji. U segmentu univerzalnih začina drugi je proizvođač u količinskom i vrijednosnom smislu, s udjelom od 15 posto vrijednosno. Predsjednik Uprave Zvonimir Mršić govorio je o daljnjim planovima i ambicijama, jer se govorilo i o pokretanju proizvodnje u Rusiji.

Glavno tržište za razvoj
"Taj plan postojao je prije četiri godine ali je zbog devalvacije rublje zaustavljen. No zbog rasta Podravkinih proizvoda plan stoji i realizirat ćemo ga kroz akviziciju, greenfield ili brownfield ulaganje – rekao je Mršić. Podravka ima potencijala za ulaganje i do 500 milijuna eura, a dio bi mogao biti i za tržište Rusije. Cilj je u pet godina rasti na međunarodnim tržištima, i organski i kroz strateška partnerstva s lokalnim kompanijama. "Rusiju gledamo  kao glavno tržišta za rast i razvoj koristeći oba modela, a očekujemo dvoznamenkaste stope rasta. Od 1967. se puno promijenilo, no u globalnoj strategiji kompanije rusko tržište je vodeće u smislu rasta i mogućnosti razvoja"-  zaključio je Mršić. 

Autor: Saša Paparella, Lidija Kiseljak/VL
08. veljača 2017. u 22:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close