Gotovo 40% hrvatskih poduzeća koristilo je u poslovanju online sastanke tijekom prošle godine, pokazuju podaci Eurostata. Taj model rada u EU je eksplodirao tijekom pandemije koronavirusa, kada su se tvrtke okrenule virtualnim sastancima kako bi premostili otežanu mobilnost i održali poslovanje, ali se korištenje digitalne tehnologije uzima i kao iskorak kojim kompanije jačaju svoju konkurentnost. Njime se pojednostavljuje organiziranje, smanjuju troškovi, skraćuje vrijeme i omogućuje sudjelovanje neovisno o udaljenosti lokacije, iako, naravno taj oblik ima i određenih manjkavosti u odnosu na komunikaciju uživo.
Srbija i Crna Gora bolje
Podaci koje je Eurostat prikupio za 2020. pokazivali su da je sastanke na daljinu putem internetskih platformi tada prakticirala trećina tvrtki, a prosjek na razini prošle godine porastao je na 50%. Među članicama prilična je neujednačenost u prihvaćenosti ovog modela komuniciranja u poslovanju, a najviše je ukorijenjen na sjeveru EU, u Švedskoj (79,4%), Finskoj (78,5%), te Danskoj (78%).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu