Legendarni domaći brend u 2023. ide u jače osvajanje stranih tržišta, Kosanović savjetnik Uprave

Autor: Mladen Miletić , 19. siječanj 2023. u 07:08
Pokretanje Pipi butige bila je mala revolucija unutar niše, kaže Zoran Kosanović/PD

Kosanović se tako pridružuje Pipi timu kojem je uz još jače širenje udjela na domaćem tržištu, u najvećem fokusu za 2023. izlazak na nova strana tržišta.

Domaći brend gaziranih pića Pipi u 2023. je ušao s pojačanjem u timu – marketinški, prodajni i projektni menadžer Zoran Kosanović angažiran je na poziciji savjetnika Uprave, a bit će zadužen za sukreiranje strateških i razvojnih odluka brenda Pipi.

Kosanović se tako pridružuje Pipi timu kojem je uz još jače širenje udjela na domaćem tržištu, u najvećem fokusu za 2023. izlazak na nova strana tržišta.

“Dovođenjem Zorana Kosanovića napravili smo dodatni iskorak u razvoju. Pridružili smo kapitalca iz naše niše koji će pomoći da dodatno kapitaliziramo potencijal brenda. Napravili smo velik posao s rebrendingom Pipi, nedavno smo poslali i prvi kontejner za SAD, ostvarili brojne kontakte s drugim tržištima i cilj je sada ostvariti rast u inozemstvu”, istaknuo je predsjednik Uprave Luka Diel-Zadro.

Zoran Kosanović u proteklih 20 godina radio je u FMCG industriji, bio je na poziciji direktora marketinga Red Bull Hrvatske.

Radio je i na menadžerskim pozicijama u tvrtki Procter&Gamble, jedan je od globalnih začetnika Shopper Marketinga… “Pipi predstavlja izazov, prvenstveno zbog potencijala brenda. Traje više od 50 godina, uvijek inovativan, drugačiji, i time je izazov veći.

Posebna snaga je community koji okuplja oko #bolimepipi filozofije, a pokretanje Pipi butige bila je mala revolucija unutar beverage niše”, kaže Kosanović.

Komentirajte prvi

New Report

Close