Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Pipi preko Intergastre do novih B2B kupaca

Autor: Danica Gršković
20. veljača 2024. u 20:00
Podijeli članak —
Pipi štand se istaknuo i dizajnom na sajmu među više od 1500 izlagača /PD

Sajam je obišlo više od 100 tisuća posjetitelja iz više od 70 zemalja koji dolaze saznati o najnovijim i najboljim proizvodima, trendovima i idejama iz ugostiteljsko-hotelijerskog sektora.

Hrvatski brend gaziranih pića Pipi privukao je veliku pažnju na međunarodnom Intergastra sajmu održanom u Stuttgartu početkom veljače. Intergastra okuplja više od 1500 izlagača proizvoda i usluga iz područja hrane i pića, kuhinjskih sustava, oprema za hotele i restorane… na više od 120 tisuća metara kvadratnih.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Sajam je obišlo više od 100 tisuća posjetitelja iz više od 70 zemalja koji dolaze saznati o najnovijim i najboljim proizvodima, trendovima i idejama iz ugostiteljsko-hotelijerskog sektora.

Hrvatski brend gaziranih pića Pipi privukao je veliku pažnju na međunarodnom Intergastra sajmu održanom u Stuttgartu početkom veljače. Intergastra okuplja više od 1500 izlagača proizvoda i usluga iz područja hrane i pića, kuhinjskih sustava, oprema za hotele i restorane… na više od 120 tisuća metara kvadratnih.

Sajam je obišlo više od 100 tisuća posjetitelja iz više od 70 zemalja koji dolaze saznati o najnovijim i najboljim proizvodima, trendovima i idejama iz ugostiteljsko-hotelijerskog sektora.

Pipi je na sajam došao nakon lanjskog izlaska na tržišta Austrije i Njemačke, a novo izdanje Intergastre bila je prilika za dodatno pozicioniranje pred ključnim dionicima, distributerima, retail i veleprodajnim lancima, ali i povezivanje s B2B kupcima na tržištu velikog potencijala kao što je njemačko.

S obzirom na velik broj veleprodaja, vlasnika lanaca, retailera s kojima je razmijenjen kontakt te odrađeno inicijalno upoznavanje, sajam se ocjenjuje kao pun pogodak, istaknuo je Igor Šimunić, direkor marketinga Pipi.

Uz povezivanje s kupcima, cilj je bio i predstaviti se i krajnjim njemačkim potrošačima koji su na Pipi reagirali s oduševljenjem. Dio posjetitelja, ne samo njemačkih već i iz drugih dijelova svijeta, odranije je znao za Pipi dok je mnoge privukao izložbeni prostor na sajmu.

Pipi štand se između najvećih svjetskih brendova, proizvođača alkoholnih pića za koktele te ostalih ponuđača pića, istaknuo dizajnom, ali i daškom dalmatinske bezbrižnosti, opuštenosti i osjećajem ljetnog uživanja u Hrvatskoj.

Osim pozicioniranja na njemačko i austrijsko tržište, Pipi je 2022. krenuo i na velika tržišta poput singapurskog, američkog, australskog i kineskog. 

Autor: Danica Gršković
20. veljača 2024. u 20:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close