Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Pad dobiti AD Plastika u prvom polugodištu gotovo 82 posto

Autor: Poslovni.hr/Hina
30. srpanj 2014. u 10:02
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

Prihodi AD Plastika od prodaje pali su u prvom polugodištu 5,22 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje.

AD Plastik Grupa ostvarila je u prvih šest mjeseci ove godine 3,3 milijuna kuna neto dobiti, što je 81,7 posto manje nego u istom razdoblju lani, pokazuju danas objavljeni poslovni rezultati te solinske kompanije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prihodi AD Plastika od prodaje pali su u prvom polugodištu 5,22 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 372,7 milijuna kuna. To je, navodi se u izvješću, u skladu s planom, a razlog za korekciju prihoda su manji prihodi od alata u 2014. godini.

AD Plastik Grupa ostvarila je u prvih šest mjeseci ove godine 3,3 milijuna kuna neto dobiti, što je 81,7 posto manje nego u istom razdoblju lani, pokazuju danas objavljeni poslovni rezultati te solinske kompanije.

Prihodi AD Plastika od prodaje pali su u prvom polugodištu 5,22 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 372,7 milijuna kuna. To je, navodi se u izvješću, u skladu s planom, a razlog za korekciju prihoda su manji prihodi od alata u 2014. godini.

Također, ističe se i da je u drugom tromjesečju ove godine u odnosu na prvo ostvaren rast prihoda od prodaje za 23,55 posto, na 205,97 milijuna kuna. Neto dobit, pak, bila je 11,4 milijuna kuna, nakon gubitka od 8,1 milijun kuna u drugom tromjesečju 2013. godine.

Kako ističu iz AD Plastika, ove godine završava se veliki broj razvojnih projekata proizvoda u njihovim tvornicama, pa se grupa priprema za njihovu serijsku proizvodnju.

„Modeli vozila koji se nalaze pri kraju svog životnog vijeka suočeni su sa smanjenom potražnjom, dok su s druge strane povećane potrebe grupe za radnicima kao priprema za obuhvat većeg obujma proizvodnje. Ove okolnosti bi trebale trajati do kraja kolovoza ove godine, kada bi kod većine kupaca trebalo doći do konačnog prijelaza proizvodnje sa starih na nove modele automobila, što bi trebalo rezultirati porastom profitabilnosti u drugom polugodištu u odnosu na prvo“, kaže se u izvješću te kompanije za proizvodnju auto-dijelova.

Autor: Poslovni.hr/Hina
30. srpanj 2014. u 10:02
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close