Ova ih je igra vinula u ‘superstarove’ gaming industrije, danas ima rođendan

Autor: Sergej Novosel Vučković , 26. travanj 2021. u 12:43
Foto: PD

Nanobitova Hollywood Story dosad je skinuta više od 30 milijuna puta, lokalizirana je na 8 jezika i pravi je superhit među uspješnicama zagrebačkog gaming studija koji je lani prodan švedskom Stillfrontu za gotovo milijardu kuna.

Zagrebačka gaming tvrtka Nanobit u svojih je 13 godina postojanja stvorila 19 igara koje su diljem svijeta skinute više od 130 milijuna puta, a među uspješnicama kao što su My Story: Choose Your Path, Chef Town, Tabou Stories: Love Episodes, My City, Fashion City… svojevrsni status superhita ima Hollywood Story.

Ta je igra lansirana upravo na današnji dan prije šest godina i odonda je premašila 30 milijuna downloadova, gotovo ne silazeći s vrhova globalnih ljestvica najpopularnijih. Fashion i lifestyle igra u kojoj je moguće uživjeti se u ulogu superzvijezde, družiti se sa celebrityjima na crvenom tepihu, osvajati naslovnice modnih magazina i koračati Beverly Hillsom i Manhattanom ima verzije na 8 jezika – francuskom, njemačkom, talijanskom, japanskom, portugalskom, ruskom, španjolskom i arapskom.

 

Foto: Igor Kralj/PIXSEL

Zbog tržišnih posebnosti u 17 zemalja arapskoga govornog područja, igra je prilagođena kulturološki i nazvana Fashion Queen te je Nanobitu kao gaming studiju lani u lipnju kad je tamo lansirana priskrbila i pohvale kraljice Ranije od Jordana.

Hollywood Story je dostupan na Google Play Store kao i App Storeu, a iz Nanobita su podsjetili da je 2019. dobila nagradu Samsungove virtualne trgovine Galaxy Store, kao ‘najbolji izbor igre za vašu vlastitu avanturu”. Neki od vrijednih plasmana za igru u proteklih šest godina su i Top 5 avanturističkih igara za Android uređaje u Americi, Top 20 role playing igara za iOS uređaje u Americi te Top250 beslatnih igara za iOS, također na velikom tržištu SAD-a. Nanobitovi osnivači Alan Sumina i Zoran Vučinić lani su u izboru Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika proglašeni Gospodarstvenicima godine, a na tu titulu utjecala je i činjenica da su svoje ‘čedo’ prodali švedskoj Stillfront grupi, jednom od globalnih lidera za igre u segmentu free-to-play, i to za 148 milijuna dolara ili gotovo milijardu kuna.

Komentirajte prvi

New Report

Close