Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Otvara se Cvjetni vrijedan 108 milijuna eura

Autor: Božica Babić
06. travanj 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Centar Cvjetni investitora Tome Horvatinčića nakon pet i pol godina od objave ideje danas otvara svoje prostore

Stambeno-poslovni objekt Cvjetni, najveći dosadašnji projekt investitora Tome Horvatinčića, danas konačno otvara svoje sadržaje Zagrepčanima. Od ideje do finalnog čina, kupovanja svjetskih brendova koji do sada nisu bili ponuđeni u maloprodaji metropole, proteklo je pet i pol godina.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Više od 40 trgovina
Investiciju su pratile brojne kontroverze. U višetjednim prosvjedima uhićeno je oko 150 građana koji su tvrdili da ulagač devastira Cvjetni trga i okolne prostore. Horvatinčić ne skriva zadovoljstvo završetkom investicije u koju je, kaže, uložio 108 milijuna eura. Svi prostori su popunjeni, a o dimenzijama projekta, dodaje, ilustrativno svjedoči i podatak da je u ovoj fazi izgradnje otvoreno 715 radnih mjesta. Trgovački prostor centra Cvjetni prostire se na 7000 četvornih metara s više od 40 trgovina u kojima će biti ponuđeni najpoznatiji brendovi. Guess, Trussardi, Porsche design i Apple neki su od mnogih koji danas otvaraju vrata kupcima. Hoto grupa je u Cvjetni dovela i koncern Hennes & Mauritz (H&M) s prvom trgovinom u Hrvatskoj, unatoč deklaraciji da na europskom prostoru posluju samo na tržištima članica EU. Trgovina H&M najveća je u centru Cvjetni, na tri etaže ukupne površine 1800 četvornih metara.

Stambeno-poslovni objekt Cvjetni, najveći dosadašnji projekt investitora Tome Horvatinčića, danas konačno otvara svoje sadržaje Zagrepčanima. Od ideje do finalnog čina, kupovanja svjetskih brendova koji do sada nisu bili ponuđeni u maloprodaji metropole, proteklo je pet i pol godina.

Više od 40 trgovina
Investiciju su pratile brojne kontroverze. U višetjednim prosvjedima uhićeno je oko 150 građana koji su tvrdili da ulagač devastira Cvjetni trga i okolne prostore. Horvatinčić ne skriva zadovoljstvo završetkom investicije u koju je, kaže, uložio 108 milijuna eura. Svi prostori su popunjeni, a o dimenzijama projekta, dodaje, ilustrativno svjedoči i podatak da je u ovoj fazi izgradnje otvoreno 715 radnih mjesta. Trgovački prostor centra Cvjetni prostire se na 7000 četvornih metara s više od 40 trgovina u kojima će biti ponuđeni najpoznatiji brendovi. Guess, Trussardi, Porsche design i Apple neki su od mnogih koji danas otvaraju vrata kupcima. Hoto grupa je u Cvjetni dovela i koncern Hennes & Mauritz (H&M) s prvom trgovinom u Hrvatskoj, unatoč deklaraciji da na europskom prostoru posluju samo na tržištima članica EU. Trgovina H&M najveća je u centru Cvjetni, na tri etaže ukupne površine 1800 četvornih metara.

Znatiželjni kupci
Kako na dolazak nove konkurencije gledaju ostali trgovački centri, pitali smo na više adresa. Odgovor je dao samo Westgate. “Otvaranjem novog centra dolazi do promjena u frekvenciji posjetitelja. Kupci su znatiželjni i žele vidjeti što se novo na tržištu nudi. Nakon određenog vremena posjetitelji se uvijek vraćaju onom centru gdje se osjećaju najugodnije i smatraju da im se nudi najbolja ponuda”, kaže direktor Westgate centra Stjepan Iveljić. Potvrda Westgatea kao centra mode, ističe Iveljić, otvorenje je trgovine hrvatskih dizajnera nakon završetka najvećeg domaćeg modnog događanja Cro A Porter, koji se upravo održava u njihovom prostoru. Ističu i da su se uspješno pozicionirali i kao regionalni centar u koji dolaze i kupci iz Čakovca, Varaždina, Siska i Karlovca. “Ono što su mnogi smatrali našim nedostatkom, činjenicu da smo na periferiji grada, pokazalo se velikom prednošću”, ističe Iveljić te spominje i učinak turističke sezone i činjenicu da jedini nude Tax Free uslugu zbog shopping turista zbog čega su, kaže, počeli s nizom marketinških aktivnosti uz i preko hrvatske granice.

Buđenje

Centar Cvjetni
Od Frankopanske do Petrinjske, od Ilice do Masarykove organizirat će se tjedni mode i gastronomije, noći u kojima trgovine rade do tri sata ujutro, ulične predstave… Želim probuditi središte grada, tako je Horvatinčić predstavljao svoj projekt.

Autor: Božica Babić
06. travanj 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close