Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

One2play dolazi i u Beograd

Autor: Biserka Ranogajec
16. lipanj 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Zagrebačka tvrtka čak 35 posto prihoda ostvaruje iz vlastite proizvodnje. Planiraju da do 2013. godine imaju 26 trgovina u regiji

One2play iz Zagreba nije među prvima, poput autoindustrije ili građevine, osjetio krizu iako prodaje i proizvodi igračke za djecu, izjavio je osnivač i predsjednik Uprave tvrtke Alen Magdić. Biznis s igračkama ipak je prema njegovoj procjeni u posljednje tri godine u padu 18%.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Proizvodnja u Kini
One2play uzima dio kolača Turbo Limaču najvećoj konkurenciji. Ova mlada kompanija osnovana 2003. godine, u kojoj radi 160 ljudi, do kraja godine planira otvoriti najmanje četiri trgovine, od čega jednu u Beogradu.Nije točno da se ne štedi na djeci, kako se pretpostavlja, govori Magdić. Kad su u One2playu uvidjeli da je krenula kriza okrenuli su se drugim tržištima, prvo u regiji, a potom i dalje. Osim toga, krenuli su i u vlastitu proizvodnju tako da nisu više samo distribucijska kompanija jer na proizvodima koji su njihovo intelektualno vlasništvo i koje izrađuju, ostvaruju 35% prihoda. Poput mnogih i oni proizvode većinom u Kini. Najznačajnije investicije u posljednje vrijeme bile su u maloprodajnu mrežu koju i dalje razvijaju te u izgradnju vlastitih brandova. One2play dobila je još prije tri godine status jedne od najbrže rastućih hrvatskih tvrtki, posebno odjel razvoja koji zapošljava petnaestak ljudi. Osim toga koriste se i do vanjskih stručnjaka koji rade na nekoliko projekata usmjerenih na širenje poslovanja izvan regije. One2play ima 10 trgovina u Hrvatskoj i jednu u Sarajevu. Na jesen jedna trgovina, a možda i dvije, otvaraju se u Beogradu. Do kraja godine imat će 15 trgovina. Tvrtka radi sa svim ostalim trgovinama, kioscima, benzinskim postajama. Iduće godine bit će ih, kaže Magdić, 22, a u 2013. godini oko 26.

One2play iz Zagreba nije među prvima, poput autoindustrije ili građevine, osjetio krizu iako prodaje i proizvodi igračke za djecu, izjavio je osnivač i predsjednik Uprave tvrtke Alen Magdić. Biznis s igračkama ipak je prema njegovoj procjeni u posljednje tri godine u padu 18%.

Proizvodnja u Kini
One2play uzima dio kolača Turbo Limaču najvećoj konkurenciji. Ova mlada kompanija osnovana 2003. godine, u kojoj radi 160 ljudi, do kraja godine planira otvoriti najmanje četiri trgovine, od čega jednu u Beogradu.Nije točno da se ne štedi na djeci, kako se pretpostavlja, govori Magdić. Kad su u One2playu uvidjeli da je krenula kriza okrenuli su se drugim tržištima, prvo u regiji, a potom i dalje. Osim toga, krenuli su i u vlastitu proizvodnju tako da nisu više samo distribucijska kompanija jer na proizvodima koji su njihovo intelektualno vlasništvo i koje izrađuju, ostvaruju 35% prihoda. Poput mnogih i oni proizvode većinom u Kini. Najznačajnije investicije u posljednje vrijeme bile su u maloprodajnu mrežu koju i dalje razvijaju te u izgradnju vlastitih brandova. One2play dobila je još prije tri godine status jedne od najbrže rastućih hrvatskih tvrtki, posebno odjel razvoja koji zapošljava petnaestak ljudi. Osim toga koriste se i do vanjskih stručnjaka koji rade na nekoliko projekata usmjerenih na širenje poslovanja izvan regije. One2play ima 10 trgovina u Hrvatskoj i jednu u Sarajevu. Na jesen jedna trgovina, a možda i dvije, otvaraju se u Beogradu. Do kraja godine imat će 15 trgovina. Tvrtka radi sa svim ostalim trgovinama, kioscima, benzinskim postajama. Iduće godine bit će ih, kaže Magdić, 22, a u 2013. godini oko 26.

Razvijanje kadrova
U prošloj godini One2play je imao konsolidirani prihod od 153 milijuna kuna. Najveći dio zaposlenih radi na razvoju, a kompanija je i poznata kao dobar poslodavac koji educira i nastoji zadržati svoje zaposlene. Magdić odaje da će uskoro imati i direktora za razvoj ljudskih resursa koji će voditi tim od troje ljudi i svi zajedno učit će šefove kako razvijati svoj kadar. Za Magdića koji je nedavno sudjelovao i na summitu o razvoju ljudskih potencijala u Splitu, međuljudski odnosi jako su važni. Kaže da je organizacijska kultura vrlo bitna. Poručuje da će ljudi napustiti kompaniju prije zbog narušenih odnosa nego zbog plaća. Direktor ljudskih potencijala stoga će u kompaniji preuzeti osim za razvoj i odgovornost za financijske rezultate.

Autor: Biserka Ranogajec
16. lipanj 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close