Najveći trgovački centar u Hrvatskoj ostvario je u 2015. godini rast prometa u trgovinama od čak 13,6 posto te je posjećenost narasla za 6,3 posto na razini cijele godine.
Arena Centar u Zagrebu posljednjih pet godina isprofilirao se ne samo kao najveći trgovački centar u Hrvatskoj nego i kao nezaobilazno mjesto svih onih koji u sklopu shopping centra žele pronaći vrhunske modne brandove, odličnu gastro ponudu, bogat zabavni sadržaj i programe koji će uvijek nuditi nešto novo i jedinstveno. Ne čudi stoga što je u 2015. godini Arena Centar ostvario rast prometa u trgovinama od 13,6 posto te je posjećenost narasla za 6,3 posto na razini godine. Ove brojke daju dobar uvid u ne samo dobro poslovanje Arena Centra nego i potvrđuju činjenicu da su svojim inovativnim rješenjima pronašli način kako da privuku posjetitelje, ali im i ponude sadržaj koji će cijelu godinu biti jednako zanimljiv i atraktivan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu