Početkom iduće godine svoj servisni centar treba otvoriti operativna finska tvrtka za iznajmljivanje radne odjeće Lindström. Riječ je o jednom o najvećih europskih igrača koji posluje u dvadeset zemalja, a u ovoj godini očekuju prihod od tri stotine milijuna eura. O planovima za ulazak u Hrvatsku i očekivanjima na tržištu razgovaramo s Mislavom Barišićem, direktorom Lindströma u našoj zemlji.
Na čemu vaša tvrtka temelji očekivan uspjeh na hrvatskom tržištu?
Donosimo novi koncept u kojem omogućujemo našim korisnicima "outsourcing" poslova povezanih s nabavom, kupnjom, održavanjem, skladištenjem i odlaganjem potrošne radne odjeće. Svjesni smo da je riječ o novitetu koji ćemo poduzetnicima na hrvatskom tržištu morati detaljno objasniti i dodatno približiti, no model funkcionira na svim europskim tržištima i u najvećim azijskim zemljama, a da ne spominjem Finsku i zapadnu Europu. Dovoljno je reći da se u nekoliko godina model pokazao vrlo uspješnim u zemljama poput Bugarske, Rumunjske, Ukrajine ili Turske, stoga ne vidimo zašto ne bi i u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu