Porečka tvrtka Istarski supermarketi (ISM) je pronašla svoju tržišnu nišu u velikom broju malih trgovina, njih gotovo 100, diljem Istre. Kako pojašnjava Ivica Milotić, direktor ISM-a, s obzirom na usmjerenost na manji format prodajnih prostora, veliki trgovački lanci im nisu direktna konkurencija.
Trgovina i proizvodnja
"Unatoč tome svim kupcima nudimo pogodnosti koje imaju i veliki trgovački centri, a naše trgovine su, bez obzira na manju kvadraturu, bogate širinom asortimana. Ponosni smo na sve naše zaposlenike koji svojim toplim pristupom prema kupcima, naprave najveću razliku između nas i velikih trgovačkih centara", kaže Milotić. Kako bi dodatno bili konkurentni na tržištu, Istarski supermarketi su uz trgovačku djelatnost pokrenuli i proizvodnju kroz vlastiti brend Histris.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu