Julius Meinl, austrijska kompanija i jedan od najpoznatijih brendova za kavu s tradicijom duljom od 150 godina te najstarija profesionalna pržionica kave u Europi, u svibnju je napravila iskorak prema hrvatskim kupcima ušavši prvi put na police maloprodajnih lanaca, a sada je punudu obogatio predstavivši Inspresso kapsule za kućnu upotrebu. O očekivanjima vezanim za jačanje ukupne tržišne pozicije u Hrvatskoj, ali i izazovima s kojima se globalno suočavaju proizvođači kave, u intervjuu za Poslovni dnevnik govori Luigi Simonetta, predsjednik Uprave kompanije Julius Meinl Hrvatska
U odnosu na ostala europska tržišta, koje su najveće prednosti hrvatskog i kakve rezultate ove godine očekujete?
Hrvatsko tržište kave dosta je aktivno. Kupci i krajnji konzumenti su među najzahtjevnijima u Europi jer traže kvalitetu i novitete. Ove godine očekujemo još jedan izvrstan rezultat u Hrvatskoj. To je dokaz da strategija bazirana na maksimalnoj razini usluge i kvalitete može donijeti odlične rezultate. Hrvatska je jedna od glavnih uzdanica unutar korporacije Julius Meinl, a ostatak Adriatic regije također je izutetno važan, budući da smo jedan od lidera u HoReCa kanalu u južnoj Europi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu