Obiteljsku tradiciju transformirali u biznis model: ‘Imamo prvi hrvatski craft čaj’

Autor: Marta Duić , 10. siječanj 2022. u 14:00
Foto: PD

Kompletan proces, od branja i prebiranja do pakiranja – ručni je rad.

Odores Silentii domaći je brend čajeva i pribora za njihovo posluživanje iza kojeg stoji obiteljska poslovna priča. Kako kaže Magdalena Sekulić, prve ideje i proizvode kreirali su iz hobija i osobnog uživanja u prirodnim domaćim biljkama i čajevima tijekom 2018 godine.

Danas se Odores Silentii od hobija postupno razvio u obiteljski biznis, a u rad su uključeni svi članovi. Protekla 2021.godina za njih je, kažu, bila prekretnica i razvojna godina u kojoj su definirali jasne odrednice brenda i poslovanja. Iza njih je godina ulaganja, kako u materijalnu opremu za obradu i personalizaciju, tako i u razvoj proizvoda.

Zdrava navika
“Poučeni djedovima i bakama, prikupljali smo biljke ili uzgajali u vrtu te ih sušili i uživali u njihovom konzumiranju. Stoljećima su ljudi prikupljali biljke i konzumirali ih kroz čajne napitke, te im najbolje odgovara ono što raste u njihovom podneblju.

Uzgoj ljekovitog bilja baziran na ekonomiji razmjera i visokoj učinkovitosti doveo je konzumaciju čaja na instant razinu (pripravi, konzumiraj, idi dalje) i taj način dominira na tržištu. Naša strategija je ipak drukčija i naši proizvodi nisu usporedivi s takvim modelom konzumacije čajeva.

Osobno smo iskusili da je konzumacija čaja zdrava navika ne samo iz aspekta konzumacije tekućine”, kaže Magdalena Sekulić koja stoji iza brenda Odores silentii.

U ponudi imaju i personalizirane poklon pakete te setove za ugostitelje/PD

Pojašnjava da su se krajem 2020. godine udružili su se s obiteljskom tvrtkom Bioplanta iz Križa, koja na više od 10 hektara uzgaja ekološko ljekovito bilje.

“Odores Silentii su ručno probrani čajevi iz proizvodnje na poljima Bioplanta. Nakon berbe i sušenja čajevi se ručno prebiru kako bi se odvojila vrhunska kakvoća. Količina ručnog rada predstavlja najveći dio resursa u cijelom proizvodnom lancu.

O tome najbolje govori primjer da je za kilogram Odores Silentii čaja od matičnjaka, kamilice ili mente potrebno od dva do četiri sata ručnog probiranja.

Svi ostali dijelovi proizvodnog procesa oslanjaju se na ručni rad (obrada setova brušenjem i premazivanjem), pakiranje, personalizacija. Iz svega navedenog smatramo da je Odores Silentii prvi Hrvatski Craft čaj ponuđen na tržištu”, ističe Sekulić.

Novi modeli
U ponudi imaju čajeve pakirane u limenkama i vrećicama, čajne mješavine sa suhim ekološkim voćem, personalizirane poklon pakete (graviranje), drvene škrinje i setove od drveta, poklon kutije s čajevima i priborom te setove za posluživanje u ugostiteljstvu, a rade i na novoj kolekciji proizvoda koji kombiniraju svijeće s čajevima.

Proizvode trenutno prodaju na web shopu i preko društvenih mreža, a Sekulić ističe da su zadovoljni postignutim rezultatima u ovoj godini te da su na tržištu najtraženije čajne mješavine sa suhim ekološkim voćem.

“Nadamo se da će 2022.godina biti nova prekretnica za poslovanje, posebice u razvoju prodajnih kanala. Naše proizvodne količine i način personalizacije proizvoda nije primjenjiv za tradicionalne maloprodajne lance.

Imamo nekoliko ideja o alternativnim načinima pristupa tržištu prvenstveno kroz društvene mreže i kreiranje kvalitetnog sadržaja oslanjajući se na direktnu prodaju te modele prodaje na principima “isprobaj pa kupi” (try&buy)”, otkriva za kraj Magdalena Sekulić.

Komentirajte prvi

New Report

Close