Recesija koja već šestu godinu ne pušta ni dašak optimizma na sve skučeniju hrvatsku gospodarsku scenu u ovom razdoblju možda više nego ikada poduzetnike, pogotovo one male i srednje, motivira na razmišljanje kako pronaći partnera u inozemstvu, kako prodati proizvedeni asortiman u izvozu gdje potencijalni kupci ipak imaju veću financijsku snagu pa su i raspoloženiji za potrošnju.
Na matičnom tržištu registrirano je više od 96.000 poduzetnika od čega njih gotovo 95 posto spada upravo u katrgoriju malih i srednjih tvrtki. Pokušali smo istražiti na kojim adresama bi oni među njima koji su zainteresirani i za poslovni nastup izvan nacionalnih granica mogu potražiti te dobiti konkretnu stručnu potporu ili samo kvalitetnu informaciju, savjet što im je činiti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu