Redizajnirani web shop Duglasa, vodećega lanca parfumerija u Hrvatskoj, ponudit će kupcima širok asortiman proizvoda i mnogo ekskluzivnih brendova, ističe u razgovoru za Poslovni dnevnik Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglasa. Objašnjava kako će funkcionirati "novi" web shop, govori o poslovnim rezultatima i brendovima koje imaju u ponudi te planovima širenja.
Kakva je za Douglas bila poslovna godina koja je iza nas i kakva su očekivanja od ove?
Ponosna sam na kontinuirano dobre poslovne rezultate Douglas parfumerija. Sve inicijative i strateške projekte uspješno smo proveli, nastavili smo s prepoznatljivim pristupom i na hrvatsko tržište lansirali nove brendove. Prateći zahtjeve tržišta, konsolidirali smo poslovanje u dijelu prodaje, a ulaganja u poslovnice pokazala su se kao odlična strateška odluka. Ipak, neke poslovnice smo i zatvorili jer naše poslovanje temeljimo na odgovornom ponašanju, no imali smo i preuređenja te novih otvaranja, poput onih u Mall of Split ili u Konzumu Radnička. Pozicionirani smo kao vodeći lanac parfumerija u Hrvatskoj, iza nas su dobri rezultati, ali uvjerena sam da možemo i bolje. Douglas Gruop od kolovoza 2015. ima novog strateškog partnera i suvlasnika: američki CVC Capital Partners. Kako bismo osigurali daljnji rast, odlučili smo se na djelovanje u tri segmenta: ekspanzija brenda kroz još veću orijentiranost na kupca, ulaganja u generatore rasta te ulaganja u području ljudskih potencijala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu