Nakon pola stoljeća svojoj tradiciji Varteks je odlučio dodati novi korporativni vizualni identitet. Na pitanje koliko stoji promjena vizualnog identiteta koju je za Varteks napravila marketinška kompanija Paleta, Zoran Košćec, predsjednik Uprave Varteksa, nije mogao odgovoriti.
Kako kaže, još nema sve podatke. Osim toga, dodao je Košćec za Poslovni dnevnik, ionako bi to bilo “nezgodno” podijeliti s javnošću jer se Varteks nalazi u prvoj kotaciji na burzi. Varteksov predsjednik Uprave smatra da uspješnost Varteksa pokazuju i poslovni rezultati i povjerenje koje im ukazuju neki vodeći svjetski brendovi za koje su zastupnici, kao što su primjerice Levi’s ili S. Oliver. “Novi vizualni identitet, koji s ponosom predstavljamo, prati našu poslovnu strategiju te kontinuirano ulaganje u razvoj modnih marki i novih, modernijih i ‘osvježenijih’ koncepata prodajnih prostora”, izjavio je Košćec. Sljedeći projekt koji stoji pred tvrtkom je otvaranje trgovina “Shop koncept” u skladu s novim identitetom tako da će i one postati brend. U njima će se prodavati mješoviti asortiman svih modnih marki koje se nalaze pod Varteksovom kapom, a koji će biti fleksibilan, dakle, mijenjat će se prema potrebi. Novi logotip Varteksa je izveden iz tipografije postojećeg znaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu