Novi ‘skok’ Žapca: jedini hrvatski food outlet otvorio prvi megastore

Autor: Sergej Novosel Vučković , 01. lipanj 2021. u 22:00
Vlasnici Žapca Maja i Mario Žamboki/EMICA ELVEĐI/PIXSELL

Nudi više od 1000 artikala u tri kategorije – rok, štok i lom, po cijenama nerijetko drastično sniženima i 90%.

Nepunih godinu dana od otvorenja posljednje i tad najveće poslovnice (1.7. 2020. u Travnom, na 400 kvadrata), jedini hrvatski lanac trgovina hranom po outlet cijenama, Žabac Food Outlet, otvorio je u Zagrebu svoj sedmi i odsad najveći dućan.

Preko puta okretišta tramvaja Dubec u Dubravi proradio je Mega Žabac Food Outlet, površine oko 600 četvornih metara. To je prvi njegov megastore, nudi više od 1000 artikala u tri kategorije – rok, štok i lom, po cijenama nerijetko drastično sniženima i 90%.

Podsjetimo, riječ je o proizvodima domaćih i stranih brendova koji su ili pred istekom roka upotrebe, kojih je tijekom proizvodnje ispalo viška kao i onih koji su u tvornici oštećeni. Asortiman se mijenja gotovo svakodnevno, ovisno o dostupnosti i dolasku iz tvornica.

“Najpopularniji su slatkiši, grickalice i suhomesnati proizvodi”, kaže nam vlasnik Žapca Mario Žamboki o najtraženijim artiklima u outletima.

U Žapcu u Dubravi posao je našlo 20 ljudi (ukupno 80 u 7 dućana), među kojima su i dvije djevojke s posebnim potrebama, koje će kupcima puniti boce deterdžentom, sapunom ili omekšivačem marke Labud, na deterdžentomatu koji u nas postoji samo u Žapcu.

Žamboki se ne može požaliti na poslovanje, no ipak izdvaja jednu stvar: “Solidni smo i na životu, no puno nas koči kad je sve zatvoreno”, kaže on, ustrajući u tome da nedjeljom neće otvarati, drugim riječima podržava zabranu rada trgovina tim danom.

Na natječaju Euromonitora 2018. Žabac je dobio nagradu za inovativnost u kategoriji namirnice, za novi koncept u maloprodaji, odmah iza kineskog i globalnog velikana online trgovine Alibaba.

Komentirajte prvi

New Report

Close