Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nova strategija Podravke do 2030., fokus na strana tržišta i poljoprivredu

Autor: Ana Roksandić
16. lipanj 2025. u 20:35
Podijeli članak —
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Koprivnička kompanija jača međunarodnu konkurentnost i širi vidljivost brendova.

U novoj poslovnoj strategiji Podravke kojom će se voditi do 2030. godine. koprivnička kompanija fokus kompanije stavlja na širenje na strana tržišta, jača ulaganja u poljoprivredu i farmaciju te daljnji razvoju poznatih prehrambenih brendova poput Vegete.

“Strategija je usmjerena na rast temeljen na produktivnosti, inovacijama, održivosti i ulaganjima u suvremene tehnologije, uz snažan fokus na međunarodno širenje i konkurentnost. Temelji se na sveobuhvatnom pristupu razvoju – od širenja snage, prisutnosti i prepoznatljivosti naših brendova, daljnjih ulaganja u proizvodne kapacitete, osobito u poljoprivredi, digitalizacije i korištenja umjetne inteligencije, do jačanja domaće sirovinske baze i suradnje s kooperantima”, poručili su iz Podravke.

Po pitanju digitalizacije, kompanija je nedavno uvela softver hrvatske agrotehnološke tvrtke Agrivi koji je osmišljen za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom u procesima proizvodnje povrća i žitarica.

Širenje u inozemstvu

U segmentu prehrane, planira se dodatno jačati prisutnost i širenje brendova Vegeta, Lino, Lino Lada, Podravka, O’Plant i Zik Zak na razvijenim tržištima poput Njemačke, Austrije, Švicarske, SAD-a i Australije. Iz koprivničke tvrtke poručuju da će se fokusirati na proizvode s visokom prodajom i dobiti, poput dodataka jelima, juha, Čokolina i namaza, te razvijati brendove ojačane nedavnim ulaganjima – posebno proizvode od rajčice, gotova jela, grickalice, riblje salate i zamrznutu hranu.

Podravka Agri, novi stup kompanije nakon akvizicije agro biznisa Fortenove, postaje ključan nositelj strategije održivog razvoja i modernizacije do 2030. godine. U tom periodu planirana su ulaganja vrijedna gotovo 200 milijuna eura, prvenstveno u tehnološki napredak, energetsku učinkovitost, izgradnju novih farmi i proširenje sustava navodnjavanja. Cilj je povećati površine pod navodnjavanjem, s trenutačnih osam na 21 posto, čime žele postići veće prinose u ratarstvu i povrtlarstvu.

Modernizacija farmi

U stočarskom dijelu, koji čini najveći dio Agri segmenta, planira se gradnja četiriju novih svinjogojskih farmi i povećanje godišnje proizvodnje tovljenika za 20 posto. Podsjetimo, početkom godine Podravka zaključila je akviziciju poljoprivrednog segmenta Fortenova grupe, preuzevši Belje, Vupik, PIK Vinkovci, Energija Gradec, Belje Agro-Veta i Felix za 333 milijuna eura.

Belupo, farmaceutski dio grupacije, planira 36 milijuna eura ulaganja kako bi postali europski u dermatologiji te snažan regionalni igrač u bezreceptnih proizvoda (OTC), kardiologije, psihijatrije i neurologije.

Autor: Ana Roksandić
16. lipanj 2025. u 20:35
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close