Prehrambena industrija Vindija iz Varaždina ove godine obilježava 60 godina poslovanja, a povodom toga velikog jubileja na tržište je plasirala sokove brenda Vindi u novom ruhu. Dubravka Drk Mravlinčić, direktorica marketinga Vindije, ističe da je brendiranje proizvoda ključ kvalitetne komunikacije s tržištem, važan činitelj povjerenja i lojalnosti kupaca te osnova uspješnog poslovanja.
“Vjerujemo kako smo se u tom segmentu više puta i dokazali budući da je ‘Kvaliteta Vindija’ postala i ostala krilatica koja se veže uz svaku našu robnu marku, pa tako i Vindi sokove koje prepoznaju generacije potrošača u Hrvatskoj i regiji. Kako ove godine obilježavamo velikih 60 godina poslovanja, tijekom kojih smo od male gradske mljekare izrasli u jednog od regionalnih lidera prehrambene industrije, htjeli smo tržištu još jednom pokazati da smo totalno drukčiji od drugih te napravili velik iskorak u kategoriji Vindi sokova – od rebrandinga, funkcionalnosti i vrste pakiranja do marketinške kampanje”, objašnjava Drk Mravlinčić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Stari Drk će do smrti diktirat u Vindiji. Više malo tko želi tamo raditi. Uvjeti koma, odnosi otrovni, plaće nikakve, iskorištavaju radnike, sa politikom koketiraju, uvoze mlijeko (u prahu) iz Poljske, a Hrvatske seljake ucjenjuju. Unistili su mljekarstvo SZ Hrvatske. Ambalaza lijepa proizvodi truli. Izvana uj – iznutra fuj.
Uključite se u raspravu