Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Njuškalo preuzeo softversku tvrtku

Autor: Poslovni.hr
07. lipanj 2023. u 07:00
Podijeli članak —

S 80% od ukupnog broja poslovnih korisnika u sektoru nekretnina, Njuškalo je tržišni lider fokusiran na operativnu izvrsnost i rast poslovanja, imajući uvijek na umu korisničke potrebe.

Njuškalo, najveći hrvatski digitalni oglasnik s više od 2 milijuna aktivnih oglasa dnevno i 1,6 milijuna jedinstvenih korisnika mjesečno, preuzeo je Dimedia internet tehnologije, tvrtku koja razvija učinkovita poslovna softverska rješenja za poslovanje nekretninama te mobilne i web aplikacije. Dugogodišnje iskustvo stručnjaka i ulaganja u razvoj inovativnih tehnoloških rješenja u suradnji s brojnim agencijama za nekretnine dovelo je do toga da je Dimedia danas vodeći ponuđač CRM rješenja za poslovanje nekretninama. Program Dimedia nekretnine koristi više od 200 agencija u Hrvatskoj, Srbiji, BiH te Crnoj Gori, a osim vođenja potpune evidencije o posredovanju u prometu nekretnina na jednom mjestu, nudi im i jednostavnu sinkronizaciju podataka sa specijaliziranim portalima za oglašavanje, sustav za razmjenu nekretnina, koji omogućuje objavljivanje vlastite ponude nekretnina na web stranicama partnerskih agencija, te brz pristup podatcima putem mobilne aplikacije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

S 80% od ukupnog broja poslovnih korisnika u sektoru nekretnina, Njuškalo je tržišni lider fokusiran na operativnu izvrsnost i rast poslovanja, imajući uvijek na umu korisničke potrebe. Značajan broj aktivnih klijenata na Njuškalu koristi neki CRM softver, a 35% njih već su korisnici Dimedia rješenja.

Njuškalo, najveći hrvatski digitalni oglasnik s više od 2 milijuna aktivnih oglasa dnevno i 1,6 milijuna jedinstvenih korisnika mjesečno, preuzeo je Dimedia internet tehnologije, tvrtku koja razvija učinkovita poslovna softverska rješenja za poslovanje nekretninama te mobilne i web aplikacije. Dugogodišnje iskustvo stručnjaka i ulaganja u razvoj inovativnih tehnoloških rješenja u suradnji s brojnim agencijama za nekretnine dovelo je do toga da je Dimedia danas vodeći ponuđač CRM rješenja za poslovanje nekretninama. Program Dimedia nekretnine koristi više od 200 agencija u Hrvatskoj, Srbiji, BiH te Crnoj Gori, a osim vođenja potpune evidencije o posredovanju u prometu nekretnina na jednom mjestu, nudi im i jednostavnu sinkronizaciju podataka sa specijaliziranim portalima za oglašavanje, sustav za razmjenu nekretnina, koji omogućuje objavljivanje vlastite ponude nekretnina na web stranicama partnerskih agencija, te brz pristup podatcima putem mobilne aplikacije.

S 80% od ukupnog broja poslovnih korisnika u sektoru nekretnina, Njuškalo je tržišni lider fokusiran na operativnu izvrsnost i rast poslovanja, imajući uvijek na umu korisničke potrebe. Značajan broj aktivnih klijenata na Njuškalu koristi neki CRM softver, a 35% njih već su korisnici Dimedia rješenja.

Akvizicijom najvećeg regionalnog davatelja CRM usluga agencijama za nekretnine, Njuškalo postaje “one-stop-shop”. “Ova akvizicija objedinjuje snage obiju kompanija u segmentu poslovanja s agencijama za nekretnine koje će tako na raspolaganju imati kvalitetniju i sveobuhvatniju ponudu”, rekao je CEO Njuškala Mario Vrgoč. Dimedia je postao tako ne samo dijelom Njuškala, već i cijele Styria Digital Marketplaces grupacije.

Autor: Poslovni.hr
07. lipanj 2023. u 07:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close