Njuškalo preuzeo softversku tvrtku

Autor: Poslovni.hr , 07. lipanj 2023. u 07:00

S 80% od ukupnog broja poslovnih korisnika u sektoru nekretnina, Njuškalo je tržišni lider fokusiran na operativnu izvrsnost i rast poslovanja, imajući uvijek na umu korisničke potrebe.

Njuškalo, najveći hrvatski digitalni oglasnik s više od 2 milijuna aktivnih oglasa dnevno i 1,6 milijuna jedinstvenih korisnika mjesečno, preuzeo je Dimedia internet tehnologije, tvrtku koja razvija učinkovita poslovna softverska rješenja za poslovanje nekretninama te mobilne i web aplikacije. Dugogodišnje iskustvo stručnjaka i ulaganja u razvoj inovativnih tehnoloških rješenja u suradnji s brojnim agencijama za nekretnine dovelo je do toga da je Dimedia danas vodeći ponuđač CRM rješenja za poslovanje nekretninama. Program Dimedia nekretnine koristi više od 200 agencija u Hrvatskoj, Srbiji, BiH te Crnoj Gori, a osim vođenja potpune evidencije o posredovanju u prometu nekretnina na jednom mjestu, nudi im i jednostavnu sinkronizaciju podataka sa specijaliziranim portalima za oglašavanje, sustav za razmjenu nekretnina, koji omogućuje objavljivanje vlastite ponude nekretnina na web stranicama partnerskih agencija, te brz pristup podatcima putem mobilne aplikacije.

S 80% od ukupnog broja poslovnih korisnika u sektoru nekretnina, Njuškalo je tržišni lider fokusiran na operativnu izvrsnost i rast poslovanja, imajući uvijek na umu korisničke potrebe. Značajan broj aktivnih klijenata na Njuškalu koristi neki CRM softver, a 35% njih već su korisnici Dimedia rješenja.

Akvizicijom najvećeg regionalnog davatelja CRM usluga agencijama za nekretnine, Njuškalo postaje “one-stop-shop”. “Ova akvizicija objedinjuje snage obiju kompanija u segmentu poslovanja s agencijama za nekretnine koje će tako na raspolaganju imati kvalitetniju i sveobuhvatniju ponudu”, rekao je CEO Njuškala Mario Vrgoč. Dimedia je postao tako ne samo dijelom Njuškala, već i cijele Styria Digital Marketplaces grupacije.

Komentirajte prvi

New Report

Close