Nakon projekata u regiji i proboja u Azerbajdžanu zagrebački InfoCumulus udvostručio prihode

Autor: Poslovni.hr/Hina , 12. prosinac 2014. u 12:08
Sven Marušić, vlasnik tvrtke Infocumulus Photo: Davor Visnjic/PIXSELL

Osim implementacije IT sustava u Azerbajdžanu, realizirani i značajni projekti na domaćem tržištu i u regiji.

InfoCumulus je tijekom ove godine udvostručio prihode u odnosu na prošlu godinu, a udio izvoza pritom je dosegnuo 60 posto, ponajprije zbog projekata u regiji te proboju na tržište Azerbajdžana, objavili su u petak iz te zagrebačke IT tvrtke.

Na tržištu Azerbajdžana ta je tvrtka u ožujku ugovorila CRM (Customer relationship management) rješenje u tamošnjem mobilnom operatoru, Azerfonu. Također, nedavno je realiziran i ugovor s drugim azerbajdžanskim mobilnim operatorom Bakcellom, kojemu InfoCumulus implementira sustav za automatizaciju prodajnih aktivnosti.

Nakon uspješnog završetka prvog CRM projekta, InfoCumulus je u Azerfonu nastavio razvoj dodatnih funkcionalnosti sustava kroz manje projekte poput CRM TV-a, implementacije sustava za tele-prodaju, razvoja metodologije i alata za upravljanje zadovoljstvom korisnika i sličnih.

Krajem studenog je, pak, potpisan ugovor s Bakcellom za implementaciju sustava za automatizaciju prodajnih aktivnosti u segmentu korporativnih korisnika. S obzirom na dobra lokalna iskustva u Azerfonu, Bakcell je odabrao InfoCumulus kako bi do ljeta 2015. implementirao potpuno novi sustav za upravljanje prodajom, a projekt je trenutno u intenzivnoj realizaciji, navode iz InfoCumulusa.

Dodaju i da su, osim implementacije IT sustava u Azerbajdžanu, tijekom ove godine realizirani i značajni projekti na domaćem tržištu i u regiji, primjerice u Allianzu (aplikacija "Mobilni procjenitelj"), Hrvatskoj pošti i Telekomu Srbije (korporativne društvene mreže), CRM u Erste osiguranju i HT-u Mostar te niz manjih projekata u Hrvatskom Telekomu.

Poslovni segmenti u kojem InfoCumulus traži prostor za budući rast su online CRM sustavi te korporativne društvene mreže (Enterprise Social Networks) što je, u slučaju Hrvatske pošte i Telekoma Srbije, uključivalo implementaciju Yammera na razini cijele organizacije. Tijekom ove godine, InfoCumulus je implementirao ukupno 6 takvih sustava za koje korisnici pokazuju sve više interesa budući da znatno unaprjeđuju internu komunikaciju i kolaboraciju unutar tvrtke. Istovremeno, mnoge IT tvrtke još uopće ne pokrivaju ovaj segment niti korisnicima u njemu nude rješenja.

"Implementacija CRM sustava u našem slučaju, na razini godine, činila je više od polovine poslovanja, a klasično poslovno savjetovanje sljedećih dvadesetak posto. Međutim, snažan daljnji rast očekujemo upravo u područjima korporativnih društvenih mreža te primjeni mobilnih rješenja u velikim sustavima. I dalje gledamo na izvozna tržišta kao primarni izvor rasta, međutim, trebaju nam i domaće reference. Iskreno, vjerujemo u koncept specijalizacije i siguran sam kako vrijeme takvih tvrtki tek dolazi. Usluge generičkog IT-a će se u budućnosti sve manje tražiti, a mi svoje mjesto tražimo na drugoj strani širokog spektra IT kompanija", izjavio je Sven Marušić, direktor InfoCumulusa, tvrtke s 15 zaposlenika.

Komentirajte prvi

New Report

Close