Nakon godinu dana drže 23 posto tržišta

Autor: Elenora Dukovac , 14. prosinac 2005. u 06:00

Tržište hotela, restorana i kafića, skraćeno HoReCa tržište, krije velike mogućnosti. Jedan od većih igrača na tom tržištu je Gastro Grupa – savez 35 kompanija iz svih dijelova Hrvatske čiji je osnovni posao distribucija hrane i pića hotelima, restoranima i kafićima. Tvrtke članice ostvaruju čak 70 posto od svojega ukupnog prihoda u HoReCa kanalu distribucije i drže oko 23 posto udjela HoReCa tržišta na kojem, prema istraživanju Gastro Grupe, posluje gotovo 16.000 subjekata, među kojima njih oko 2000 nude i usluge smještaja.
“Jedan je od naših ciljeva u 2006. povećati tržišni udjel u HoReCa segmentu na 25 posto, što pretpostavlja i rast prodaje od oko 5 posto. Strategija za ostvarenje tih ciljeva prije svega se temelji na poštivanju načela etičnosti i društvene odgovornosti u svim segmentima poslovanja, te na tehničkoj izvrsnosti i inventivnosti”, najavio je mr. Đuro Horvat, predsjednik Uprave Gastro Grupe na jučerašnjem obilježavanju prve godišnjice poslovanja.
Gastro Grupa osnovana je u prosincu 2004. s pet milijuna kuna temeljnoga kapitala i hrvatski je simbol implementacije trenda u okrupnjivanju maloprodaje i veleprodaje. Grupa koja ima 1850 uposlenika danas posluje s više od 15.000 kupaca. Kako se moglo čuti u zagrebačkom hotelu Westin, ciljevi Gastro Grupe za iduću godinu su i kontinuriano povećanje učinkovitosti u svim poslovnim procesima, održivi rast i razvoj praćenjem svjetskih trendova te internacionalizacija poslovanja. Veliku pozornost pridavat će razvoju zajedničkog proizvoda kako bi poboljšali kvalitetu proizvoda i usluga u skladu s trendovima na globalnom tržištu.
Jedan od primjera je proizvod “Mlijeko Cafe”, specijalno proizveden za pripravk toplih i hladnih napitaka s 3,8 posto mliječne masti. Kako bi išli ukorak s tržišnim trendovima u ugostiteljstvu, potpisali su ugovor o dugoročnoj poslovnoj suradnji s Udrugom obiteljskih i malih hotela koja objedinjuje 120 hotela i vila na području cijele Hrvatske.
Prilagođavanje potrebama HoReCa tržišta, rezultiralo je i bogatim voznim parkom i skladištima. Grupa ima 800 dostavnih vozila i 50 veleprodajnih skladišta koja omogućuju fleksibilnu i brzu isporuku. Povodom godišnjice poslovanja, Gastro Grupa je donirala po 15.000 kuna Udruzi PET+, Dječjem domu Zagreb i Udruzi hrvatskih branitelja liječenih od PTSP-a kako bi pokazali da su tvrtka društveno odgovornog poslovanja.

Komentirajte prvi

New Report

Close