Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Najveći rast prihoda Croate u pet godina

Autor: Božica Babić
10. listopad 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Kravata je prepoznata kao hrvatski suvenir/PXL

Stranci, najviše Japanci i Amerikanci, kupovali 23% više nego lani.

Tvrtka Croata u prvih osam mjeseci 2012. u odnosu na isto razdoblje lani ostvarila je 23 posto bolji rezultat u segmentu prodaje turistima, što je najbolji učinak u posljednjih pet godina, izvijestili su jučer iz Croate.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Među stranim kupcima ovoga najprepoznatljivijeg hrvatskog brenda brojnošću se posebno izdvajaju Japanci i Amerikanci, kažu u Croati, i podsjećaju da su najuspješnija nacionalna izvozna modna marka. "Croata je godinama marljivo radila na izgradnji imidža, postala je modni brend koji rado nose predsjednici država, slavni glumci kao i mladi poslovni ljudi. Izuzetno smo ponosni na ostvareni rezultat koji se dogodio u razdoblju krize i potvrdio da opstaju samo najbolji. Mi nismo samo opstali, već smo zabilježili najbolje rezultate u proteklih pet godina", ističe predsjednik Uprave Franjo Bušić.

Tvrtka Croata u prvih osam mjeseci 2012. u odnosu na isto razdoblje lani ostvarila je 23 posto bolji rezultat u segmentu prodaje turistima, što je najbolji učinak u posljednjih pet godina, izvijestili su jučer iz Croate.

Među stranim kupcima ovoga najprepoznatljivijeg hrvatskog brenda brojnošću se posebno izdvajaju Japanci i Amerikanci, kažu u Croati, i podsjećaju da su najuspješnija nacionalna izvozna modna marka. "Croata je godinama marljivo radila na izgradnji imidža, postala je modni brend koji rado nose predsjednici država, slavni glumci kao i mladi poslovni ljudi. Izuzetno smo ponosni na ostvareni rezultat koji se dogodio u razdoblju krize i potvrdio da opstaju samo najbolji. Mi nismo samo opstali, već smo zabilježili najbolje rezultate u proteklih pet godina", ističe predsjednik Uprave Franjo Bušić.

Japanski turisti najbolji su klijenti, prihod od njihove kupnje veći je 48% nego lani, slijede Amerikanci koji najčešće kupuju na kružnim putovanjima. Kupci Croatinih proizvoda mahom su individualni gosti, a najveći promet ove sezone ostvaren je u Splitu, i to u salonu na Peristilu, dok je Dubrovnik po prometu od prodaje na drugome mjestu. 

Autor: Božica Babić
10. listopad 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close