Nagrade su naša najbolja promocija

Autor: Božica Babić , 09. lipanj 2016. u 22:00
Podravkina direktorica istraživanja i razvoja na dodjeli nagrada u Bruxellesu

Superior Taste Award olakšava pristup inozemnim tržištima, logo ističemo na proizvodima i deklaracijama.

Podravka se ovih dana u Bruxellesu okitila brojnim odličjima Superior Taste Award. Što te nagrade znače za kompaniju otkriva direktorica istraživanja i razvoja dr. sc. Jasmina Ranilović.

Od 27 kandidiranih Podravki-nih proizvoda odličja su dobila čak 23, što je i vaš rekord i najviše u odnosu na sve tvrtke čiji su proizvodi sudjelovali u ocjenjivanju? 
Da, to je točno. To je najveći broj nagrada za Podravku od 2008., otkad  sudjelujemo u toj manifestaciji. Podravka je otad osvojila čak 70-ak nagrada za vrhunsku kvalitetu svojih proizvoda. Koliko mi je poznato, ne postoji niti jedna kompanija iz Hrvatske s ovolikim brojem Superior Taste Award nagrada. Ono što je iznimno ove godine, da je Podravkin čaj Limun-limeta, dobio tzv. Crystal Taste Award. Riječ je o nagradi dodijeljenoj za one proizvode koji su tri godine zaredom nagrađeni s najvišom ocjenom od 3 STA zvjezdice, i to od strane 3 različita panela degustatora. 

Što je Superior Taste Award, tko stoji iza nagrade? 
Superior Taste Award organizira Međunarodni Institut za okus i kvalitetu iz Bruxellesa (International Taste & Quality Institute). U postupku potpuno nepristranog ocjenjiva više od 120 vrhunskih šefova i someliera iz eminentnih europskih, kulinarskih i somelierskih organizacija ocjenjuje izgled, miris, okus, teksturu i dojam prehrambenog proizvoda ili pića. Na kraju, zbroj svih ocjena utječe na nagradu koja je podijeljena u tri ranga: 3 zlatne zvjezdice za superiornu kvalitetu, 2 ili 1 zvjezdica. Na natjecanje se može prijaviti prehrambena industrija (mala, srednja i velika), ali i trgovački lanci.  Dosad su za nagradu konkurirali subjekti iz više 80-ak zemalja svijeta. Koliko je bila jaka konkurencija ove godine, govori podatak da je bilo prijavljeno čak 1783 proizvoda, što je 12% više u odnosu na 2015. U toj konkurenciji, Podravka je bila kompanija sa najviše osvojenih nagrada – 23, dok 27 posto prijavljenih proizvoda uopće nije dobilo nikakvu nagradu.

Otvara li Superior Taste Award lakši pristup inotržištima? 
Mi vjerujemo u to, jer nagradu u obliku prepoznatljivog loga možete lako komunicirati u medijima, ali i na deklaraciji proizvoda. Kako je riječ o europskoj nagradi prepoznatoj u svijetu, koristimo je u promociji kvalitete naših proizvoda globalno.

Kako birate proizvode koje ćete poslati na ocjenjivanje? 
To je proces koji je povezan s našim našim marketinškim strategijama, poslovnim planovima, ali i razvojnim procesom dizajna okusa i kvalitete općenito. Taj proces može potrojati od nekoliko mjeseci do čak dvije godine, sve samo da zadovoljimo očekivanu, vrhunsku kvalitetu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close