Možemo sudjelovati u važnim odlukama kod akvizicije novih klijenata

Autor: Lucija Špiljak , 07. travanj 2022. u 21:59
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

Lara Levak i Marija Salopek Mirosavljević ušle su u vlasničku strukturu agencije Grizli komunikacije.

Lara Levak i Marija Salopek Mirosavljević u srpnju prošle godine postale su junior partnerice u agenciji Grizli komunikacije koja ove godine slavi 10. rođendan, a time su uključene i u vlasničku strukturu agencije.

Otkrile su nam što to za njih znači, koje su vještine potrebne za dobrog komunikacijskog stručnjaka i kakva je godina pred Grizlijem.

Obje su u agenciji već šest godina. Lara trenutačno radi na poziciji Content i Strategy Creatora, što znači da najviše vremena radi na komunikacijskim strategijama i analizama za klijente te na svim potrebnim PR ili Social media materijalima, najviše vezanima uz strateško i krizno komuniciranje.

Marija je voditeljica ključnih klijenata i projekata iz različitih industrija zadužena za vođenje timova. Osim koordinacije aktivnosti i tima, radi na implementaciji integriranih komunikacijskih strategija te na svim kompleksnijim projektima agencije. Odgovorna je za njihovu provedbu od početka do kraja, kao i za budžetiranje.

NAPREDAK I VEĆA ODGOVORNOST

“Ozbiljno sam pristupila toj ponudi i odlučila je prihvatiti tek kad sam bila sigurna na koje načine mogu doprinijeti poslovanju i razvoju. Na svakodnevnoj razini razlika nije velika, jer sam Grizli uvijek smatrala ‘svojom’ tvrtkom. Ipak, sad obje imamo mogućnost sudjelovanja u nekim važnijim odlukama, primjerice, kod akvizicije novih klijenata iz industrija s kojima dosad nismo radili ili kod novih zapošljavanja. To sa sobom donosi veću odgovornost, ali kad odgovornost prihvatite kao izraz za sposobnost da nešto napravite, trema s vremenom nestaje”, ističe Levak.

Pozicija junior partnera došla je Salopek Mirosavljević prirodno, a pritom ističe da svaki napredak sa sobom nosi i višu razinu odgovornosti.

”Kroz šest godina napredovala sam od pozicije SM & 360 asistenta, preko Executivea, PR Specialista i PR Managera do Key Account Managera. Agencijski život pruža zaista puno mogućnosti za učenje i napredovanje, a pozicija junior partnera još je jedan korak na tom putu. Kroz uvid u strukturu i poslovanje agencije razvijam vještine koje dosad možda nisu bile u fokusu. Sudjelujem u odlukama vezanim uz prodaju, poslovanje te operativno upravljanje agencijskim procesima. Istaknula bih kako mi je širina koju sam dobila kroz različite aspekte agencijskog posla bitno pomogla u jačanju kompetencija koje su sada ključne za vođenje projekata”, pojašnjava nam.

Levak je pohađala studij komunikacijskog menadžmenta za koji se odlučila iz ljubavi prema pisanju i kreativnom izražavanju, a odmah po završetku pronašla je svoje mjesto u Grizliju. U komunikacijskoj industriji zadržala ju je ljubav prema poslu.

“Izazova je uvijek bilo, osobno mi je najveći raditi na nekom zadatku u okviru koji su drugi osmislili, po nekim uvriježenim pravilima. Srećom, imam dovoljno kreativnih zadataka kojima se mogu posvetiti na svoj način. O nečem sasvim drugačijem nisam razmišljala, a ako me neki oglas za posao i zaintrigirao, bio je sličan ovom”, kaže Levak.

Marija je po struci magistra komunikologije, a zvanje je stekla na Fakultetu hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu gdje se usmjerila na medije, no studentska ju je praksa dovela do agencijskog svijeta.

“Rekla bih da je ljepota komunikacijske industrije u tome što nudi svu širinu sadržaja i različitih kanala komunikacije od kojih svaki ima svoje specifičnosti. Klijenti dolaze iz različitih industrija, s drugačijim pričama i željama, sukladno tome svaki projekt je drugačiji, tjera vas na istraživanje, učenje i prilagodbu. Svaki dan je svojevrstan izazov i to je ono što me inspirira za rad”, ističe Salopek Mirosavljević.

Zanimalo nas je stoga koje su danas vještine potrebne u komunikacijskoj industriji

“Osoba treba biti barem malo talentirana za komunikacije, samopouzdana i radišna” ,kaže jasno Levak, na što Salopek Mirosavljević dodaje da bi uz sve to osoba trebala biti i timski igrač kojega krasi i sposobnost lake prilagodbe promjenama.

Važna je, kažu, i socijalna inteligencija koja čini veliku razliku uspješnosti pojedinca u ovoj industriji.

BRZI I PRECIZNI U IZVEDBI

Grizli ove godine slavi deset godina. Danas su prisutni u gotovo svim industrijama, a IT, promet i sigurnost, medicina, pravo, sport, proizvodnja, zbrinjavanje otpada i turizam samo su neke od njih.

Svoju prednost vide u tome što su “full service” agencija pa klijenti na jednom mjestu mogu dobiti svaku komunikacijsku uslugu koja im je potrebna.

“Brzi smo i precizni u izvršavanju aktivnosti, a klijenti rado prihvaćaju i naše proaktivne ideje. Svi su nam projekti jednako važni, ali naglasit ćemo kako su nam posebni izazovi komunikacijske krize te projekti vezani za startupove koji najčešće dolaze iz IT industrije, na koje smo ponosni zbog rezultata koje ostvarujemo. Trenutačno nas je 11 u agenciji i u potrazi smo za dodatnim pojačanjima, a uspjeli smo i u kriznom razdoblju očuvati sve pozicije. Godina 2021. bila je izazovna, ali uspješna i iznad očekivanja za okolnosti koje su bile prisutne. Plan je svakako osnažiti tim kroz nove zaposlenike, kako bismo dodatno podignuli razinu kompetencija u Grizliju.
Također planiramo dodatno učvrstiti odnose s partnerskim agencijama u inozemstvu, s obzirom na to da nam poslovanje nije ograničeno samo na Hrvatsku. Glavni cilj je održati sposobnost prilagodbe na bilo koju izvanrednu situaciju – vjerujemo da su sada svi svjesni kako se poslovanje i život mogu promijeniti u trenu. Mi moramo imati brz i kvalitetan odgovor i za zaposlenike i za klijente, što god da nas čeka”, zaključuju Lara Levak i Marija Salopek Mirosavljević.

LJEPOTA OVE INDUSTRIJE

Ljepota komunikacijske industrije je u tome što nudi svu širinu sadržaja i različitih kanala komunikacije od kojih svaki ima svoje specifičnosti. Klijenti dolaze iz različitih industrija, s drugačijim pričama i željama

Komentirajte prvi

New Report

Close