Čakovečka tvrtka Media-Soft, koja za najpoznatije svjetske farmaceutske kuće izrađuje softverska rješenja, četvrtu je godinu zaredom izlagala na najvećem globalnom sajmu za farmaceutski marketing i prodaju u Barceloni – Eyeforpharma 2013.
Ukupno je bilo oko 30 izlagača, a jedino je Media-Soft bio prisutan iz središnje i istočne Europe. "Na takvim sajmovima većinom izlažete i odlazite kako biste vidjeli koje su novosti i trendovi, da li je potrebno neke trendove implementirati u vlastite proizvode, no kod nas to nije bio slučaj. Mi smo na tom sajmu dokazali da jedini na svijetu pružamo potpunu integraciju svih prodajnih procesa na terenu", izjavio je osnivač i direktor Media-Softa Damir Šafarić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu