Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Magma slavi 20. rođendan sa šest puta manjim ulaganjem nego lani

Autor: Božica Babić
28. rujan 2009. u 22:00
Podijeli članak —

U Magmi planiraju milijardu kuna godišnjeg prihoda dignuti na milijardu dolara

Posljednje tromjesečje u godini tradicionalno je bilo lokomotiva cjelogodišnjega financijskog učinka. Prosinac je u pravilu godinama donosio prihod na razini dva i pol mjeseca. Međutim, oprez koji je od polovine godine evidentan u cijeloj industriji ne ostavlja prostora za konkretnije procjene o ponašanju kupaca i pripravnosti na blagdansku potrošnju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Pad investicija
To je u ponedjeljak na proslavi 20. rođendana Magme rekao njezin suvlasnik i predsjednik Uprave Goranko Fižulić navodeći da su investicije ove godine šest puta manje nego 2008. godine. Jedini segment na koji recesija još nije udarila su igračke, iznio je Fižulić ističući kako je ostvarena veća prodaja od čak 36 posto. Igračke donose 17 posto prihoda tvrtke. Rekapitulirajući rezultate ostvarene tijekom prvih 20 godina poslovanja Fižulić je podsjetio i na činjenicu da je 1990. u jedinom prodajnom prostoru u Zagrebu, površine 40 četvornih metara, ostvario prvu akumulaciju kapitala od osam milijuna DEM, što nikada ni prije ni poslije nije uspjelo. Prvih godina 80 posto prihoda stjecalo se kroz distribuciju, a ostatak u maloprodaji, dok danas distribucija daje oko pet posto prihoda. S dječjim programom Magma je lider na tri od šest tržišta regije gdje posluje, dok u ostalom asortimanu ostvaruje respektabilnu poziciju.

Posljednje tromjesečje u godini tradicionalno je bilo lokomotiva cjelogodišnjega financijskog učinka. Prosinac je u pravilu godinama donosio prihod na razini dva i pol mjeseca. Međutim, oprez koji je od polovine godine evidentan u cijeloj industriji ne ostavlja prostora za konkretnije procjene o ponašanju kupaca i pripravnosti na blagdansku potrošnju.

Pad investicija
To je u ponedjeljak na proslavi 20. rođendana Magme rekao njezin suvlasnik i predsjednik Uprave Goranko Fižulić navodeći da su investicije ove godine šest puta manje nego 2008. godine. Jedini segment na koji recesija još nije udarila su igračke, iznio je Fižulić ističući kako je ostvarena veća prodaja od čak 36 posto. Igračke donose 17 posto prihoda tvrtke. Rekapitulirajući rezultate ostvarene tijekom prvih 20 godina poslovanja Fižulić je podsjetio i na činjenicu da je 1990. u jedinom prodajnom prostoru u Zagrebu, površine 40 četvornih metara, ostvario prvu akumulaciju kapitala od osam milijuna DEM, što nikada ni prije ni poslije nije uspjelo. Prvih godina 80 posto prihoda stjecalo se kroz distribuciju, a ostatak u maloprodaji, dok danas distribucija daje oko pet posto prihoda. S dječjim programom Magma je lider na tri od šest tržišta regije gdje posluje, dok u ostalom asortimanu ostvaruje respektabilnu poziciju.

Nova zapošljavanja
Kroz dva desetljeća generičkog rasta otvoreno je i danas aktivno 1500 radnih mjesta, podsjetio je navodeći kako je veći medijski prostor od te činjenice izazvalo neobnavljanje ugovora dijelu zaposlenika početkom godine. “Magma je upravo izravno s fakulteta zaposlila 10 pripravnika. Time svjedoči model sukcesije menadžmenta koji se u internim okvirima provodi svake treće godine”, naglasio je. Najavio je i novi koncept Magma lifestyle, s prvim objektom u Rijeci. U Magmi ciljaju godišnji prihod od gotovo milijardu kuna povećati na milijardu dolara.

Štednja

Sanader smanjio potrošnju
Statistika koju već 15 godina Magma vodi za svaku trgovinu nakon Sanaderove ostavke pokazala je nesrazmjeran pad potrošnje u srpnju u odnosu na lipanj. Ne kupuju ni oni kojima novac nije problem, iz straha stavljaju ga na stranu, ističe Fižulić.

Autor: Božica Babić
28. rujan 2009. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close