Pretovar robe u Luci Vukovar u ovoj bi godini mogao dosegnuti otprilike 400.000 tona, što bi bilo na razini pretkrizne 2008. godine. Tomislav Mihaljević, predsjednik Uprave Luke Vukovar, kaže kako bi ove godine luka napokon mogla biti profitabilna jer je 2011. zaključila na granici profitabilnosti. Kako bi Luka Vukovar uopće bila isplativa, potrebno je na godišnjoj razini pretovariti barem 350.000 tona robe. Dakako, to je znatno manje od onoga što je bilo na njezinu vrhuncu. Tijekom sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog stoljeća prosječno se godišnje prekrcavalo i ukrcavalo milijun i tristo tisuća tona roba. Zbog svojeg položaja, kao jedina domaća luka u na Dunavu, te prirodnoga gravitiranja prema velikom industrijskom bazenu u sjevernoj Bosni kojem je Vukovar prirodna baza ta je luka s vremenom izrasla u jednu od većih srednjoeuropskih riječnih luka. Nakon ratnih razaranja devedesetih Luku Vukovar trebalo je vratiti u nekadašnje stanje pa su stoga bila nužna izdašna ulaganja koja su se provodila tijekom godina. Primjerice, u posljednjih pet godina u tu dunavsku luku uloženo je oko 35 milijuna kuna. Jedna je od najvećih investicija bila je kupnja lokomotive proizvedene u Gredelju za približno pet milijuna kuna, za što, kaže Mihaljević, nije bilo potrebno dizati kredit. Vlada Kraljevine Belgije darovala je dizalicu u vrijednosti od tri milijuna i tristo tisuća kuna.
Ugljen i željezo
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu