Poslovna 2022.
Drago Munjiza

Lonia bi 2022. mogla u manje akvizicije, o tome aktivno pregovaramo

Lonia trgovina ponovo očekuje rast prometa od minimalno 6-7% i kontinuirani rad na daljnjem jačanju tržišnih udjela u svih sedam sjeverozapadnih županija RH.

Drago Munjiza
09. prosinac 2021. u 22:00
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Lonia trgovina najveća je članica udruženja Ultragros  i najveća sastavnica (po prihodima i broju djelatnika) Lonia grupe. Uz Lonia trgovinu, grupu čini još 5 tvrtki, od kojih se dvije bave upravljanjem nekretninama (Lonia dd i Sloga PT), a tri proizvodnim djelatnostima: mlinarstvom (Podravski mlin), pekarstvom (Gradska pekara s proizvodnim pogonima u Kutini i Bjelovaru) i vinarstvom (Spuga – Vina Jaram).

Trgovinski dio grupacije će 2021. godinu  završiti s više od 900 milijuna kuna prometa (rast 3% u odnosu na 2020. godinu) dok će kumulativni rast prometa u zadnje tri godine premašiti 28%.

U 2021. godini fokus je stavljen na produktivnost i rentabilnost poslovanja te na aktivno prilagođavanje pandemijskim uvjetima, koji opterećuju poslovanje svih maloprodaja u RH u posljednje dvije godine. Godinu je obilježio i rad na jačanju lojalnosti potrošača putem Lo-Lo kartice vjernosti, čijih je članova momentalno više od 16.000.

Što se tiče planiranja i očekivanja za iduću godinu, Lonia trgovina ponovo očekuje  rast prometa od minimalno 6-7% i kontinuirani rad na daljnjem jačanju tržišnih udjela u svih sedam sjeverozapadnih županija RH u kojima djeluje, a nisu isključene ni manje akvizicije s kojima se aktivno pregovara.

U idućoj godini fokus će biti i na prilagodbi najavljenim promjenama u Zakonu o radu, Zakonu o suzbijanju nepoštenih  trgovačkih praksi, te početku tranzicije iz kune u euro kao službenoj valuti u RH gdje ce malotrgovci biti jedni od najdinamičnijih  sudionika na tržištu.

Iduća godina može imati i bolji i lošiji scenarij, ovisno o razvoju pandemije koja će se očigledno protegnuti i na iduću godinu, a koja je donijela promjenu potrošačkih navika (ubrzana digitalizacija potrošnje), inflaciju i porast indeksa potrošačkih cijena te manjak djelatnika kao osnovne izazove, čemu se pridružuje i manjak ponude dijela robe od dobavljača i distributera.

Lonia trgovina je izradila dva scenarija operativnih planova prilagodbe uvjetima na tržištu, „redovni“ i „krizni“ pa će mijenjati taktiku i operacionalizaciju osnovne strategije razvoja ovisno o razvoju BDP-a i povezano s time, stope nezaposlenosti, inflacije te potrošačke kupovne moći.

U Društvu smo svjesni svoje odgovornosti prema zadatku opskrbe stanovništva u županijama u kojima djelujemo, vlastitim zaposlenicima i sudjelovanja u radu i životu lokalne zajednice (Lonia trgovina jedna je od tri najveće kompanije u Sisačko-moslavačkoj županiji, 10. maloprodajni trgovac hranom u RH, te 18. najveći trgovac u RH po ukupnim prihodima u 2020. godini).

Drago Munjiza, direktor Lonia trgovine

New Report

Close