Tvrtka Lesnina utemeljena je 1949. godine pod imenom LES da bi 1956. preimenovanjem postala Lesnina. U međuvremenu je izrasla u regionalno prepoznatljivu robnu marku koja se etablirala i na ovdašnjem tržištu dok je samostalna tvrtka pod imenom Lesnina Hrvatska osnovana 2001. Uz sedam vlastitih prodajnih objekata koji se prostiru na gotovo 150 tisuća četvornih metara, ugovoren je i veliki broj franšiznih ugovora o prodaji namještaja iz vlastita asortimana.
Polovicom 2010. godine Lesnina je postala sastavnica moćnog austrijskog koncerna XXXL. Kako se Lesnina idući ususret velikoj obljetnici, ali i uoči dolaska globalno jakog konkurenta, švedske Ikee nosi s tržišnim izazovima razgovaramo s Rajkom Magdalencom, direktorom Lesnina Hrvatska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu