Nakon poznatih svjetskih brendova poput Desiguala i GAP-a zagrebački Arena Centar nastavlja s dovođenjem novih brendova.
Tako će se do kraja godine u tom trgovačkom centru otvoriti i Columbia Sportswear Company, poznati brend sportske odjeće, Lego Wear, trgovina s odjećom i igračkama dječjeg brenda Lego te jedan od vodećih svjetskih lanaca restorana brze prehrane Kentucky fried chicken (KFC). Nakon što je na hrvatskom tržištu već dugo prisutan kroz asortiman igrački, najpoznatiji dječji brend Lego na naše tržitše ulazi i s garderobom za dječake i djevojčice do 12 godina. Osim garderobe, Lego Wear će u svojoj prodavaonici imati i kompletan asortiman Lego igračaka, a trgovina će biti specifična i po poznatom Lego dizajnu, a imat će i poseban dio predviđen za igru. Takozvani “food court” centra upotpunit će pak dugoočekivani KFC koji u Hrvatsku ulazi preko vlasnik franšize poljske tvrtke Amrest. Kako su nam potvrdili iz Amresta, KFC će se otvoriti sredinom sljedećeg mjeseca, a iako nisu htjeli potvrditi datum, neslužbeno doznajemo da će to biti 12. prosinca. KFC je specijaliziran za jela od piletine, a u domaćem restoranu koristit će piletina proizvedena u Hrvatskoj.Ulaskom novih brendova Arena će zasigurno privući i nove kupce te učvrstiti poziciju na tržištu, a zadovoljan otvorenjima je i direktor Centra Gary Burrows koji kaže kako će novi brendovi upotpuniti ponudu. “To je veliko priznanje našem centru koji se u nepunih godinu dana uspio pozicionirati kao lider na tržištu”, dodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu