Vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda Ledo napravio je snažan iskorak i na dalekim tržištima Afrike i Azije. Za kompaniju IFFCO Group koja je tržišni lider u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Ledo proizvodi impulsni i obiteljski sladoled. IFFCO Group izvozi u čak 30 zemalja Afrike i Azije, a značajan udjel ima na tržištima Saudijske Arabije, Kuvajta, Katara, Bahreina i Omana.
Suradnja s IFFCO Group počela je 2015. godine kada je Ledo za arapskog partnera počeo proizvoditi sladoled King, a ove godine ponuda je proširena i na obiteljski Quattro sladoled. Na tržištima arapskih zemalja Quattro je jako dobro prihvaćen, ali s malo drugačijom kombinacijom okusa. Popularne Quattro kombinacije su čokolada, vanilija, jagoda i banana, odnosno butter keks, višnja, lješnjak i vanilija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dobio si okladu,
Ledo sladoledi su cijenom nesto povoljniji nego kod nas.
U ledovim sladoledima se ne stedi na aditivima zato i je najbolji.
kladim se da će tamo ti sladoledi biti jeftiniji nego su kod nas
Uključite se u raspravu