Na turbulentnom tržištu igračaka, s kojeg je u veljači nestao One2play, svoj dio kolača tražit će brend 'Kućica na drvetu'.
Početkom lipnja u dva zagrebačka City Centra te u onom splitskom, otvorene su prodavaonice dječjih igračaka na čijim su policama brendovi Lego, Disney, Play-Doh, Monopoly, Brio, Fisher Price, Bburago… Iza brenda stoji tvrtka Prodis maloprodaja, sestrinska kompanija Prodisa u vlasništvu Milivoja Librenjaka i Jerka Čičin-Šaina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Zasto specijalizirani ducani sa igračkama ne mogu opstati ? Pa jednostavno, roditelji već potroše toliko novaca kupujući igračke djeci u Konzumu, Muelleru, Mercatoru itd. da bježe od dućana sa igračkama kao vrag od tamijana. Da bi opstali, moraju imati stvarno igračke koje nitko drugi nema.
Uključite se u raspravu