Prodavači hardvera, tvrtke zbog čijeg je izostanka 2006. propao bivši Info, vratile su se na taj sajam, doznaje Poslovni dnevnik.
I prije nego što će ga u četvrtak svečano otvoriti predsjednik Ivo Josipović, ovogodišnji je sajam Info u sklopu Zagrebačkog velesajma, nasljednik nekad najvećeg ICT sajma u jadranskoj regiji, otvorio svoja vrata građanstvu, ponajprije igračima računalnih igara. Na štandovima od 30 do 200 kvadrata zatekli smo Samsung, Epson, Mediamarket te Technomarket kao sponzora udruge VFA Masters. Bojan Markov, voditelj sajma Info, kaže da će na štandu na kojem je zasad samo logo PlayStationa biti Sony, a popisu hardverskih izlagača koji će se predstavljati građanima dodaje još i Toshibu, a za najvećega domaćeg proizvođača računala M San navodi da će biti prisutan u poslovnom dijelu sajma. "Prijavljeno je 150 izlagača, gotovo dvostruko više nego lani, pa smo sajam podijelili na dva djela. U dva paviljona naglasak je na računalnim igrama i sličnim sadržajima za građane, a u drugom, poslovnom djelu koji će se otvoriti u četvrtak bit će tri paviljona sa sadržajima za poslovne korisnike", pojašnjava Markov.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu