Krenula jedinstvena nagradna igra: Osim nagrada za kupce, nudi i nešto drugo

Autor: Marta Duić , 23. studeni 2020. u 14:43
foto: pixabay

Kupljeni proizvodi s kodom 385 jamče da su domaći, što može donijeti nagradu.

Do kraja mjeseca traje nagradna igra trgovačkog lanca Tommy pod nazivom 385, osmišljena kao projekt poticanja kupnje proizvoda domaćih proizvođača i potpore razvoju hrvatskog gospodarstva. Potporu je pružila i Hrvatska gospodarska komora (HGK), a u kampanji se dodatno promoviraju proizvodi nositelji znakova Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko koje izdaje HGK.

Koncept nagradne igre je, kažu, jedinstven, jer osim nagrada za kupce, jača svijest o potrebi kupovine proizvoda hrvatskih proizvođača. Iz Tommyja dodaju da upravo simbolika 385 upućuje sve kupce da pri odluci o kupnji preferiraju i odabiru one artikle čiji kodovi počinju s 385, što jamči da su proizvodi hrvatskih tvrtki. “U nagradnoj igri sudjeluje jako velik broj i proizvoda i dobavljača, praktično svi koji imaju hrvatske kodove. Mi poslujemo s više od 600 hrvatskih dobavljača, što uključuje sve relevantne proizvođače, ali i veliki broj malih i OPG-ova. Tako aktivno doprinosimo njihovu razvoju, ali i povećanju stupnja proizvodne samodostatnosti, što je posebno važno u situacijama kao što je kriza zbog pandemije koronavirusa. Brojni domaći dobavljači dobivaju priliku razvijati poslovanje, jer smo im omogućili kvalitetan plasman kroz Tommy prodajna mjesta”, objašnjava Dario Mamić, direktor korporativnih komunikacija u Tommyju.

U asortimanu toga lanca je, navodi, najmanje 70% hrvatskih proizvoda, a u nekim kategorijama i 100%. Tomislava Ravlić, voditeljica Odjela za trgovinu HGK, kaže da ih veseli što su trgovci sve više usmjereni domaćim proizvođačima. “Hrvatski proizvodi već su postali brend. Upravo nam je pandemija pokazala važnost samodostatnosti i domaće proizvodnje. Potpora našem proizvođaču nikada nije bila potrebnija nego danas, jer njome čuvamo hrvatsku proizvodnju”, upozorava Ravlić.

Komentirajte prvi

New Report

Close