Hrvatska gospodarska komora provodi različite edukativno-informativne aktivnosti u cilju podizanja financijske pismenosti od 2015. godine kada je Vlada RH donijela prvi Nacionalni strateški okvir financijske pismenosti potrošača za razdoblje od 2015. do 2020. godine.
Samo u ovoj godini kroz edukativne aktivnosti HGK obuhvaćeno je oko 1.200 učenika srednjih škola i njihovih profesora u šest gradova, te studenata na pet fakulteta. Teme koje posebno zanimaju generaciju Z su digitalizacija financijskih usluga, kriptoimovina, održive financije te utjecaj današnjeg financiranja na budućnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu